Прийміть щирі вітання з нагоди успішного збору врожаю 2015 року. Завдяки впровадженню сучасних технологій ви своєчасно та якісно завершили жнива. Неможливо оцінити значення аграріїв в розвитку Петрівського району.

Завдяки вашій натхненній праці і дбайливій турботі до землі ви змогли досягти високих врожаїв, чим внесли свою вагому частку в скарбницю продовольчої безпеки Кіровоградщини.

За оперативними даними ранніх зернових та зернобобових зібрано на площі 33,2 тис. га, середня врожайність склала - 34,2 ц/га. Вал по району склав майже 111 тис.тонн.

Про відзначення важливих державних свят в районі йшлося сьогодні на засіданні оргкомітету, яке відбулося  під головуванням заступника голови райдержадміністрації Тетяни Панети та керівника апарату райдержадміністрації Ольги Семехової.

Під час наради учасники обговорили план заходів, відповідно до якого у суботу, 22 серпня 2015 року, відбудуться урочистості в районному центрі.

Планується проведення офіційної церемонії підняття Державного Прапора України, ходи вишиванок та урочистості і відзначення кращих виробничників, представників галузей освіти, охорони здоров'я, культури, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, громадських та релігійних діячів відомчими та державними нагородами.

У зв’язку з тим, що протягом 2014 року на підприємстві Петрівського району сталося 2 нещасних випадки та 1 нещасний випадок стався в установі у І півріччі поточного року (без смертельних наслідків). Основними причинами виробничого травматизму були і залишаються особиста необережність потерпілих та невиконання вимог інструкцій з охорони праці.  

З метою зменшення виробничого травматизму, створення безпечних умов праці, профілактики виробничого травматизму та професійних захворювань, управління агропромислового розвитку Петрівської райдержадміністрації звертається до керівників підприємств та установ району провести позапланові інструктажі з усіма працівниками, звернувши особливу увагу на правила безпечного поводження на території підприємств та Правила охорони праці на автомобільному транспорті, забезпечити працівників спецодягом, іншими засобами індивідуального захисту, мийними та знешкоджувальними засобами.

Тому важливо пам’ятати, що дотримання вимог правил безпеки та охорони праці можна зберегти здоров’я та життя працівників району.

3 серпня 2015 року відбулася щотижнева оперативна нарада при голові райдержадміністрації за участі керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та територіальних органів  центральних органів виконавчої влади, окремих установ та комунальних підприємств.

На початку наради голова райдержадміністрації Сергій Завалій традиційно підвів підсумки минулого тижня, що був наповнений різноманітними заходами.

Відбулося чергове засідання районної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, на якому розглянуто питання про стан виплати заробітної плати за обліковими даними січня – червня 2015 року та стан сплати єдиного соціального внеску окремими суб’єктами господарювання.

1 серпня 2015 року в житті Петрівського району відбулася надзвичайно знаменна і радісна подія - урочисте відкриття нової яскравої перлини – стадіону «Інгулець», що став віднедавна улюбленим місцем дозвілля багатьох жителів району. До того ж, цей стадіон, як свого часу зазначила атестаційна комісія Професійної футбольної ліги України, відповідає всім вимогам професійної ліги. Без цього команда «Інгулець» не мала б права отримати професійний статус і виступати в Другій лізі ПФЛ України.

На свято прибули почесні гості: заступник голови Кіровоградської ОДА Сергій Коваленко, голова Петрівської РДА Сергій Завалій, голова Петрівської районної ради Світлана Тилик, Перший віце-президент Асоціації аматорського футболу України Олександр Каденко, голова Кіровоградської обласної федерації футболу Віктор Безсмертний та Президент футбольного клубу «Інгулець» та генеральний директор ТОВ «Агрофірма «П’ятихатська» Олександр Поворознюк.

03 серпня 2015 року відбулося позачергове засідання координаційної ради з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, запобігання насильству в сім’ї та протидії торгівлі людьми. Засідання координаційної ради відбулося під головуванням заступника голови районної державної адміністрації Тетяни Панети за участю представників відповідних служб району.

Під час наради учасники розглянули звернення щодо жорстокого поводження з дитиною на території Червонокостянтинівської сільської ради та обговорили заходи щодо його запобігання.

"На жаль, насильство у родині лишається однією з актуальних проблем українського суспільства. Держава – основний суб’єкт протидії насильству, тому органи державної влади й надалі будуть формувати у суспільстві неприйняття насильства, вживати необхідних заходів для його запобігання та створювати систему захисту жертв і подолання наслідків насильства", - підкреслила Тетяна Григорівна.

По закінченню засідання координаційної ради було вирішено тримати на контролі родини, де виникає реальна загроза вчинення насильства в сім'ї, або де було вчинено таке насильство.

31 липня працівники районного Будинку культури знову порадували дітлахів новою розважальною програмою. Цього разу для учасників заходу підготовлено майстер-клас по плетінню з резиночок цікавих різнокольорових браслетів та різноманітних виробів. Це заняття стало дуже популярним серед дітей та підлітків з усього світу, адже воно відмінно розвиває посидючість, творчі здібності, фантазію, почуття смаку, дрібну моторику пальців та дає можливість виділитися серед однолітків, дозволяє створювати незвичайні прикраси своїми руками. Діти із задоволенням освоювали нові техніки, їм було цікаво створювати своїми руками літні оригінальні браслети, проводити час з друзями і робити милі презенти своїм друзям.

Розважальна програма була насичена ще й цікавими загадками, іграми та конкурсами, в яких, окрім дітей, брали участь і їх батьки. Дорослі радували дітей мильними бульбашками та запальними танцями, підбадьорюючи своїх чад на танцмайданчику. А закінчилось веселе дійство такою очікуваною дискотекою.

Усі учасники заходу отримали безліч позитивних емоцій, нових вражень та знань.

Дочірні категорії