Інформаційне повідомлення

Регіонального відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській областях  про проведення продажу на електронному аукціоні з умовами об’єкта малої приватизації – об’єкта соціально-культурного призначення – бази відпочинку «Біла акація», розташованої за адресою: Кіровоградська обл., Петрівський р-н, с. Іскрівка, вул. Соколівська, 15, що перебуває на балансі ДП «УкрНДПРІ промтехнології», код ЄДРПОУ 14310483

 

1) Інформація про об’єкт приватизації.

 

Назва об’єкта: об’єкт малої приватизації – об’єкт соціально-культурного призначення – база відпочинку «Біла акація».

Адреса об’єкта: Кіровоградська обл., Петрівський р-н, с. Іскрівка, вул. Соколівська, 15.

Балансоутримувач: Державне підприємство «Український науково-дослідний та проектно-розвідувальний інститут промислової технології», код ЄДРПОУ 14310483.

Відомості про об’єкт: до складу об’єкта входять: вагон гуртожиток, 1621, А; кухня, гараж, 12699, Б; будиночок контейнер, 1619, В; будиночок контейнер, 1620, Г; вагон гуртожиток, 1470, Д; будинок полегшеної конструкції, 12697, Ж; будинок полегшеної конструкції, 12698, З; будиночок контейнер, 1466, К; вагон гуртожиток, 1463, Л; вагон гуртожиток, 1465, М; погріб, 12043, Н; туалет, 12693, О; огорожа, 12696, №; пірс, 12694, П; навіс-альтанка, 12695, П; матеріальні цінності - 71 од., у тому числі: котел сталевий водогрійний КСТГ-16, насос К-20/30, мангал на б/в, холодильники «Днепр» - 10 од., телевізор ВЕКО 21ТGІ, антена телевізійна, щиток електричний (к-т), ліжка – 31 од., дзеркало – 2 од., карніз – 2 од., контейнер під мусор, круг рятувальний – 4 од., стіл, тумбочки – 13 од., шафа для одягу. Технічний стан – задовільний.

Відомості про земельну ділянку: площа – 0,8 га; відповідно до договору на тимчасове користування земельною ділянкою лісового фонду від 25.01.1996 №24 передано ДП «УкрНДПРІ промтехнології» у довгострокове користування на 25 років для культурно-оздоровчих цілей.

 

2) Інформація про аукціон.

 

Спосіб проведення аукціону: аукціон з умовами.

Дата та час проведення аукціону: 26 листопада 2019 року, час проведення визначається електронною торговою системою автоматично.

Кінцевий строк подання заяви на участь в електронному аукціоні з умовами, із зниженням стартової ціни встановлюється електронною торговою системою для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 19 години 30 хвилин до 20 години 30 хвилин дня, що передує дню проведення електронного аукціону.

Кінцевий строк подання заяви на участь в електронному аукціоні за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій встановлюється електронною торговою системою для кожного електронного аукціону окремо з 16 години 15 хвилин до 16 години 45 хвилин дня проведення електронного аукціону.

 

3) Інформація про умови, на яких здійснюється приватизація об’єкта.

 

Приватизація об’єкта малої приватизації – об’єкта соціально-культурного призначення – бази відпочинку «Біла акація», розташованої за адресою: Кіровоградська обл., Петрівський р-н, с. Іскрівка, вул. Соколівська, 15, що перебуває на балансі ДП «УкрНДПРІ промтехнології», код ЄДРПОУ 14310483, здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна», Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 року № 432.

Покупець об’єкта малої приватизації – об’єкта соціально-культурного призначення – бази відпочинку «Біла акація», розташованої за адресою: Кіровоградська обл., Петрівський р-н, с. Іскрівка, вул. Соколівська, 15, що перебуває на балансі ДП «УкрНДПРІ промтехнології», код ЄДРПОУ 14310483, має відповідати  вимогам, передбаченим у статті 8 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна».

 

Стартова ціна об’єкта для:

аукціону з умовами – 249 474,98 грн;

аукціону із зниженням стартової ціни – 124 737,49  грн;

аукціону за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій - 124 737,49 грн.

На остаточну ціну продажу об’єкта приватизації нараховується податок на додану вартість у розмірі 20 відсотків.

 

Розмір гарантійного внеску для:

аукціону з умовами – 24 9 47,50  грн;

аукціону із зниженням стартової ціни – 12 473,75  грн;

аукціону за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій – 12 473,75 грн.

Розмір реєстраційного внеску: 834,60 грн.

 

Умови продажу:

покупець зобов’язаний відшкодувати Регіональному відділенню Фонду державного майна України по Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській областях витрати на проведення незалежної оцінки об’єкта у сумі 9 900,00 грн (дев’ять тисяч дев’ятсот гривень 00 копійок) без ПДВ протягом 30 календарних днів з моменту укладання договору купівлі-продажу об’єкта малої приватизації – об’єкта соціально-культурного призначення – бази відпочинку «Біла акація», розташованої за адресою: Кіровоградська обл., Петрівський р-н, с. Іскрівка, вул. Соколівська, 15, що перебуває на балансі ДП «УкрНДПРІ промтехнології», код ЄДРПОУ 14310483.

 

4) Додаткова інформація.

Найменування установи (банку, казначейства), її місцезнаходження та номери рахунків у національній та іноземній валюті, відкритих для внесення операторами електронних майданчиків гарантійних внесків, реєстраційних внесків потенційних покупців та проведення переможцями аукціонів розрахунків за придбані об'єкти

 

Рахунок для внесення операторами електронних майданчиків реєстраційних внесків потенційних покупців та проведення переможцем аукціону розрахунку за придбаний об’єкт:

Одержувач: Регіональне відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській областях.

Код ЄДРПОУ 42767945.

Рахунок №37189080055549.

Банк одержувача: Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172.

Призначення платежу: (обов’язково вказати за що та за який об’єкт надійшли кошти).

 

Рахунок для внесення операторами електронних майданчиків гарантійних внесків:

Одержувач: Регіональне відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській областях.

Код ЄДРПОУ 42767945.

Рахунок: №37316080055549.

Банк одержувача: Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172.

Призначення платежу: (обов’язково вказати за що та за який об’єкт надійшли кошти).

 

Реквізити рахунків операторів електронних майданчиків, відкритих для сплати потенційними покупцями гарантійних та реєстраційних внесків розміщено за посиланням

https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2

 

Час і місце проведення огляду об'єкта: у робочі дні з 10.00 до 16.00  за адресою: Кіровоградська обл., Петрівський р-н, с. Іскрівка, вул. Соколівська, 15.

 

Найменування організатора аукціону – Регіональне відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській областях, місцезнаходження: м. Дніпро, вул. Центральна, 6; адреса  веб-сайту: http://www.spfu.gov.ua/ua/regions/dnipropetrovsk.html; час роботи організатора аукціону: понеділок – четверг з 9.00 до 18.00, п’ятниця з 9.00 до 16.45; відповідальна особа – Кравцова Галина Володимирівна, телефони для довідок 0522332400, 0522332579; адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

5) Технічні реквізити інформаційного повідомлення.

 

Дата і номер рішення органу приватизації про затвердження умов продажу об’єкта приватизації: наказ Регіонального відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській областях від 10.10.2019 №12/01-75.

Унікальний код, присвоєний об’єкту приватизації під час публікації переліку об’єктів, що підлягають приватизації, в електронній торговій системі:

UA-AR-P-2018-11-29-000004-1.

Період між аукціоном:

аукціон з умовами -  аукціон із зниженням стартової ціни: 30 (тридцять) календарних днів;

аукціон із зниженням стартової ціни - аукціон за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій:  30 (тридцять) календарних днів.

Крок аукціону для :

аукціону з умовами – 2 494,75 грн;

аукціон із зниженням стартової ціни – 1 247,37  грн;

аукціону за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій – 1 247,37  грн.

Єдине посилання на веб-сторінку адміністратора, на якій є посилання на веб-сторінки операторів електронного майданчика, які мають право використовувати електронний майданчик і з якими адміністратор уклав відповідний договір:

 

https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2

 

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсного відбору серед представників

громадських об’єднань до складу конкурсної комісії на зайняття

вакантних посад державної служби категорій "Б" і "В" відділу агропромислового розвитку

Петрівської районної державної адміністрації

 Відповідно до абзацу третього частини першої статті 27 Закону України "Про державну службу", пунктів 2-4 Порядку обрання представників громадських об'єднань до складу конкурсних комісій з відбору осіб на зайняття посад державної служби, затвердженого наказом Національного агентства України з питань державної служби від 12 квітня 2016 року № 76 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 травня 2016 року за            № 786/28916, відділ агропромислового розвитку Петрівської районної державної адміністрації оголошує проведення конкурсного відбору серед представників громадських об'єднань до складу конкурсної комісії на зайняття вакантних посад державної служби категорій "Б" і "В" відділу агропромислового розвитку Петрівської районної державної адміністрації (далі - Конкурсна комісія).

 Вимоги до громадських об’єднань, які можуть висувати кандидатів для включення до складу Конкурсної комісії:

Право висувати кандидатів до складу Конкурсної комісії мають громадські об’єднання, які відповідають вимогам, визначеним пунктом 7 Порядку обрання представників громадських об’єднань до складу конкурсних комісій з відбору осіб на зайняття посад державних службовців, затвердженого наказом Національного агентства України з питань державної служби від        12 квітня 2016 року № 76, а саме:

наявність державної реєстрації громадського об’єднання не пізніше ніж за 12 місяців до дня оприлюднення повідомлення про проведення відбору представників громадських об'єднань до складу Конкурсної комісії;

наявність статусу юридичної особи;

провадження статутної діяльності, пов’язаної із сферою розвитку державної служби, державного управління (у тому числі у сфері, що пов’язана із діяльністю органу) або управління людськими ресурсами, сприяння упровадженню принципів належного врядування за період не менш як 12 місяців до дня подання заяви.

 Вимоги до кандидата від громадського об’єднання:

наявність громадянства України;

наявність вищої освіти за освітнім ступенем магістра;

наявність загального стажу роботи не менше семи років;

наявність досвіду роботи на посадах державної служби та/або в органах місцевого самоврядування та/або досвіду роботи на керівних посадах в організаціях, установах і на підприємствах незалежно від організаційно - правової форми та форми власності не менше трьох років та/або володіння фаховими знаннями у сфері державної служби, державного управління (у тому числі у сфері, що пов’язана із діяльністю органу) або управління людськими ресурсами;

володіння державною мовою;

здатність представляти інтереси суспільства та забезпечувати політично неупереджену та професійну роботу Конкурсної комісії.

Не може бути кандидатом особа, яка:

визнана судом недієздатною чи обмежено дієздатною;

має не погашену чи не зняту в установленому законом порядку судимість за вчинення злочину;

згідно із вироком суду позбавлена права обіймати відповідні посади;

за рішенням суду визнана винною у вчиненні корупційного правопорушення;

піддавалася адміністративному стягненню за корупційне правопорушення протягом останнього року до дня подання документів;

є державним службовцем або посадовою особою місцевого самоврядування;

є членом політичної партії;

є народним депутатом України або депутатом місцевої ради.

 Строк подання громадськими об’єднаннями заяв про наміри висувати кандидатів та документів щодо кандидатів - з 10 листопада до 02 грудня 2016 року.

 Перелік документів, що додаються громадськими об’єднаннями до заяви:

підписана керівником громадського об’єднання заява;

копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, статуту, підписані керівником та скріплені печаткою (у разі наявності) такого громадського об’єднання;

інформація про досвід діяльності, пов’язаної із сферою розвитку державної служби, державного управління (у тому числі у сфері, що пов’язана із          діяльністю органу) або управління людськими ресурсами, сприяння упровадженню принципів належного врядування за період не менш як 12 місяців до дня подання заяви;

документи та інші матеріали, що підтверджують досвід роботи у сфері розвитку державної служби, державного управління (у тому числі у сфері, що пов’язана із діяльністю органу) або управління людськими ресурсами, сприяння упровадженню принципів належного врядування протягом не менш як 12 місяців.

 Відповідність досвіду роботи громадського об'єднання зазначеним вимогам не може доводитися лише свідченнями (лист, довідка тощо) третіх осіб про наявність такого досвіду.

 Перелік документів, які подаються громадським об’єднанням щодо кандидата:

рішення керівного органу (для громадського об’єднання) про висування кандидата до складу Конкурсної комісії;

заява кандидата про згоду на участь у роботі Конкурсної комісії та згода на обробку персональних даних відповідно до законодавства;

копія паспорта громадянина України кандидата;

автобіографія кандидата, в якій зазначаються прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності), число, місяць, рік народження, громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи, громадську діяльність (у тому числі на виборних посадах), членство у політичних партіях (у тому числі в минулому), відомості про наявність чи відсутність судимості, контактний номер телефону та адреса електронної пошти;

копія (копії) документа (документів) про освіту;

мотиваційний лист кандидата, в якому зазначаються особисті підстави для участі у роботі Конкурсної комісії, а також повідомляється адреса електронної пошти для надсилання повідомлень районною державною адміністрацією.

 Поштова адреса та адреса електронної пошти, на які надсилаються документи громадських об’єднань та їх кандидатів.

Поштова адреса: Відділ агропромислового розвитку Петрівської районної державної адміністрації, вул. Святкова, 20, смт Петрове Кіровоградської області, 28300

Адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 Прізвище, ім’я, по батькові, найменування посади, адреса електронної пошти та номер телефону відповідальної особи відділу агропромислового розвитку Петрівської районної державної адміністрації, яка надає додаткову інформацію з питань проведення відбору:

КОЛПАЩІКОВА Світлана Анатоліївна - головний спеціаліст-головний бухгалтер відділу агропромислового розвитку Петрівської районної державної адміністрації, тел.: (05237) 9 75 53;

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 Дата та місце проведення відбору: 15 грудня 2016 року, відділ агропромислового розвитку районної державної адміністрації, службовий кабінет 313, вул. Святкова, 20, смт Петрове Кіровоградської області.

 ___________________________________

 

ОГОЛОШЕННЯ

Управління Держпродспоживслужби в Петрівському районі повідомляє, що відповідно до Закону України "Про запобігання корупції" № 1700 діє телефон довіри Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області (0522) 24-63-36

 

ОГОЛОШЕННЯ
про проведення конкурсного відбору серед представників громадських об’єднань до складу конкурсної комісії на зайняття посад державної служби категорій «Б» та «В» фінансового управління Петрівської районної державної адміністрації

 

    Відповідно до абзацу третього частини першої статті 27 Закону України "Про державну службу", пунктів 2 - 4  Порядку обрання представників громадських об’єднань до складу конкурсних комісій з відбору осіб на зайняття посад державної служби, затвердженого наказом Національного агентства України з питань державної служби від 12 квітня 2016  року № 76, зареєстрованого   в   Міністерстві  юстиції  України  30  травня  2016  року  за № 786/28916, фінансове управління Петрівської районної державної адміністрації оголошує проведення конкурсного відбору серед представників громадських об`єднань до складу конкурсної комісії на зайняття вакантних посад державної служби категорій  «Б» та В» (далі – Конкурсна комісія).

  1. Вимоги до громадських об’єднань, які мають право висувати кандидатів  для включення до складу Конкурсної комісії:

     Право висувати кандидатів до складу Конкурсної комісії мають громадські об`єднання, які відповідають вимогам, визначеним пунктом 7 Порядку обрання  представників громадських об’єднань до складу конкурсних комісій з відбору осіб на зайняття посад державної служби, затвердженого наказом Національного агентства України з питань державної служби від 12 квітня 2016  року № 76, а саме:

 наявність  державної  реєстрації громадського  об’єднання  не    пізніше  ніж за  12  місяців  до  дня  оприлюднення  повідомлення  про   проведення  відбору представників громадських об’єднань до складу Конкурсної комісії;
     наявність статусу юридичної особи;
     провадження статутної діяльності, пов’язаної із сферою розвитку державної служби,   державного     управління    ( у  тому  числі  у  сфері,  що  пов’язана  із діяльністю    органу)     або   управління    людськими     ресурсами,     сприяння упровадженню    принципів   належного   врядування  за   період  не менш як 12 місяців до дня подання заяви.

  1. 2. Вимоги до кандидата від громадського об’єднання:

  наявність громадянства України;
      наявність вищої освіти за освітнім ступенем магістра;
      наявність загального стажу роботи не менше семи років;
      наявність   досвіду   роботи  на   посадах  державної служби та/або в органах місцевого   самоврядування   та/або   досвіду   роботи   на   керівних   посадах  в організаціях,   установах   і   на   підприємствах   незалежно   від організаційно-правової  форми  та форми  власності  не  менше   трьох  років та/або володіння фаховими  знаннями у сфері державної служби, державного управління (у тому числі у сфері,  що  пов’язана  із  діяльністю  органу)  або управління людськими ресурсами;
     володіння державною мовою;
     здатність   представляти  інтереси  суспільства  та  забезпечувати  політично неупереджену та професійну роботу Конкурсної комісії.

     Не може бути кандидатом особа, яка:
     визнана судом недієздатною чи обмежено дієздатною;
     має не погашену чи не зняту в установленому законом порядку судимість за вчинення  злочину;
     згідно із вироком суду позбавлена права обіймати відповідні посади;
     за        рішенням      суду     визнана     винною   у    вчиненні     корупційного правоп орушення;
     піддавалася  адміністративному  стягненню   за корупційне правопорушення протягом останнього року до дня подання документів;
     є державним службовцем або посадовою особою місцевого самоврядування;
     є членом політичної партії;
     є народним депутатом України або депутатом місцевої ради.

  1. Строк подання громадськими об`єднаннями заяв про наміри висувати кандидатів  та  документів   щодо кандидатів –  з 20 вересня 2016 року до 10 жовтня 2016 року.
  2. Перелік документів, що подаються громадськими об`єднаннями до заяви:

 підписана керівником громадського об’єднання заява;
     копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців  та  громадських  формувань,  статуту,  підписані   керівником та скріплені печаткою (у разі наявності) такого громадського об’єднання;
    інформація  про  досвід  діяльності, пов’язаної із сферою розвитку державної служби,   державного   управління     ( у   тому  числі у  сфері,  що  пов’язана   із діяльністю     органу)    або     управління   людськими   ресурсами,      сприяння упровадженню   принципів   належного  врядування   за   період  не  менш як 12 місяців до дня подання заяви;
     документи   та   інші   матеріали,   що   підтверджують досвід роботи у сфері розвитку державної служби,   державного  управління (у тому числі у сфері, що пов’язана    із   діяльністю   органу )   або   управління   людськими   ресурсами, сприяння  упровадженню  принципів  належного врядування протягом не менш як 12 місяців.

Відповідність досвіду роботи громадського об`єднання  зазначеним вимогам не   може  доводитися  лише  свідченнями  (лист,  довідка тощо) третіх осіб про наявність такого досвіду.

  1. Перелік  документів,   які   подаються   громадським      об`єднанням щодо кандидата:

 рішення  керівного  органу   (для  громадського  об’єднання)   про висування кандидата до складу Конкурсної комісії;
     заява   кандидата про згоду на участь у роботі Конкурсної комісії та згода на обробку персональних даних відповідно до законодавства;
     копія паспорта громадянина України кандидата;
     автобіографія  кандидата,   в якій з азначаються прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності), число,  місяць,  рік народження,  громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи, громадську діяльність  (у тому числі  на  виборних посадах),   членство  у  політичних  партіях   (у тому числі в минулому),  відомості   про   наявність   чи   відсутність   судимості, контактний номер телефону та адреса електронної пошти;
     копія (копії) документа (документів) про освіту;
     мотиваційний  лист  кандидата,   в якому зазначаються особисті підстави для участі  у  роботі Конкурсної комісії, а також повідомляється адреса електронної пошти для надсилання повідомлень державним органом.


  1.     Поштова  адреса та адреса електронної пошти, на які надсилаються  документи громадських об’єднань та їх кандидатів:

Поштова  адреса:  Фінансове   управління   Петрівської   районної  державної адміністрації,   вулиця  Святкова,  20,   смт.  Петрове   Кіровоградської  області, 28300.

Адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


  1.   Прізвище,   ім’я,    по      батькові,    найменування    посади,    адреса електронної   пошти  та  номер телефону  відповідальної  особи державного органу, яка надає додаткову інформацію з питань проведення відбору:              Гонець   Валентина   Миколаївна  -  головний  спеціаліст   відділу   фінансово – господарського забезпечення та управління персоналом, тел.(05237) 9-63-03.

 

  1. Дата  та  місце  проведення  відбору:     20   жовтня   2016   року,   зала Петрівської  районної  ради,  вул. Святкова,  20,  смт.  Петрове  Кіровоградської області.

 

                          _____________________________________

 

В Головному територіальному управління юстиції у Кіровоградській області оголошено конкурс на заміщення вакантних посад дежавної служби:

1) Головного спеціаліста відділу організації контролю за виконанням рішень управління державної виконавчої служби  Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області, тимчасово до 09.02.2019;

2) Провідного спеціаліста відділу планово фінансової діяльності управління фінансового та матеріально-технічного забезпечення Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області ;

3) Провідного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку і звітності управління фінансового та матеріально-технічного забезпечення Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області ;

4) Головного спеціаліста відділу розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області ;

5) Начальника Олександрівського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану ;

6) Провідного спеціаліста Знам’янського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану ;

7) Начальника Новоархангельського районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області ;

8) Начальника Олександрівського районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області ;

9) Начальника Онуфріївського районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області ;

10) Старшого державного виконавця Знам’янського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області;

11) Старшого державного виконавця Фортечного відділу державної виконавчої служби міста Кіровоград Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області,  тимчасово до 19.01.2018  ;

12) Старшого державного виконавця Фортечного відділу державної виконавчої служби міста Кіровоград Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області,  тимчасово до 22.04.2018;

13) Старшого державного виконавця Маловисківського районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області ;

14) Старшого державного виконавця Маловисківського районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області;

15) Старшого державного виконавця Новгородківського районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області ;

16) Старшого державного виконавця Новоукраїнського районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області,  тимчасово до 05.12.2016 ;

17) Старшого державного виконавця Олександрійського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області; 

18) Старшого державного виконавця Світловодського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області, тимчасово до 28.11.2017;

19) Старшого державного виконавця Добровеличківського районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області ;

20) Старшого державного виконавця Долинського районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області ;

21) Державного виконавця Подільського відділу державної виконавчої служби міста Кіровоград Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області, тимчасово до 20.10.2016 ;

22) Державного виконавця Подільського відділу державної виконавчої служби міста Кіровоград Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області, тимчасово до 15.12.2017 ;

23) Державного виконавця Знам’янського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області, тимчасово на період мобілізації основного працівника ;

24) Державного виконавця Знам’янського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області, тимчасово до 06.01.2018 ;

25) Державного виконавця Знам’янського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області ;

26) Державного виконавця Фортечного відділу державної виконавчої служби міста Кіровоград Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області, тимчасово до 18.10.2018 ;

27) Державного виконавця Фортечного відділу державної виконавчої служби міста Кіровоград Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області, тимчасово до 20.11.2017;

28) Державного виконавця Фортечного відділу державної виконавчої служби міста Кіровоград Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області, тимчасово до 15.04.2019 ;

29) Державного виконавця Фортечного відділу державної виконавчої служби міста Кіровоград Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області, тимчасово до 14.01.2017 ;

30) Державного виконавця Кіровоградського районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області ;

31)  Державного виконавця Кіровоградського районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області, тимчасово на період мобілізації основного працівника ;

32) Державного виконавця Голованівського районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області ;

33) Державного виконавця Долинського районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області ;

34) Державного виконавця Новоукраїнського районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області;

35) Державного виконавця Новоукраїнського районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області ;

36) Державного виконавця Олександрійського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області, тимчасово до 28.10.2018 ;

37) Державного виконавця Олександрівського районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області, тимчасово на період мобілізації основного працівника ;

38) Державного виконавця Світловодського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області, тимчасово до 01.05.2017 ;

39) Державного виконавця Устинівського районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області ;

40) Спеціаліста Вільшанського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану, тимчасово до 06.02.2019 ;

41) Головного спеціаліста Онуфріївського районного відділу  державної  реєстрації актів цивільного стану, тимчасово до 15.03.2019 ;

42) Спеціаліста Петрівського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану, тимчасово до 09.03.2019.

      Строк подачі документів для участі у конкурсі становить 28 календарних днів з 23.08.2016 до 17 год.30 хв. 19.09.2016.

     Проведення електронного тестування призначено на 10:00 24.09.2016 за адресою: м. Кіровоград, вул. Шевченка, 1 (Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка).

     Проведення другого етапу конкурсу, вирішення ситуаційних завдань для категорії «Б» призначено на 10:00 26.09.2016 та третього етапу конкурсу (співбесіди) для категорій «Б» та «В» призначено на 10:00 27.09.2016 за адресою: м. Кропивницький, вул. Дворцова, 6/7.

   Наказ ГТУЮ у Кіровоградській області «Про оголошення конкурсу» від 18.08.2016 року № 1661/к

 

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсного відбору серед представників громадських об’єднань до складу конкурсної комісії на зайняття вакантних посад державної служби категорій "Б" і "В" управління соціального захисту населення Петрівської районної державної адміністрації

            Відповідно до абзацу третього частини першої статті 27 Закону України "Про державну службу", пунктів 2-4 Порядку обрання представників громадських об'єднань до складу конкурсних комісій з відбору осіб на зайняття посад державної служби, затвердженого наказом Національного агентства України з питань державної служби від     12 квітня 2016 року № 76 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 травня    2016 року за № 786/28916, управління соціального захисту населення Петрівської районної державної адміністрації оголошує проведення конкурсного відбору серед представників громадських об'єднань до складу конкурсної комісії на зайняття вакантних посад державної служби категорій "Б" і "В" управління соціального захисту населення Петрівської районної державної адміністрації (далі - Конкурсна комісія).

  1. Вимоги до громадських об’єднань, які можуть висувати кандидатів для включення до складу Конкурсної комісії:

            Право висувати кандидатів до складу Конкурсної комісії мають громадські об’єднання, які відповідають вимогам, визначеним пунктом 7 Порядку обрання представників громадських об’єднань до складу конкурсних комісій з відбору осіб на зайняття посад державних службовців, затвердженого наказом Національного агентства України з питань державної служби від 12 квітня 2016 року № 76, а саме:

            наявність державної реєстрації громадського об’єднання не пізніше ніж  за 12 місяців до дня оприлюднення повідомлення про проведення відбору представників громадських об'єднань до складу Конкурсної комісії;

            наявність статусу юридичної особи;

            провадження статутної діяльності, пов’язаної із сферою розвитку державної служби, державного управління (у тому числі у сфері, що пов’язана із діяльністю органу) або управління людськими ресурсами, сприяння упровадженню принципів належного врядування за період не менш  як 12 місяців до дня подання заяви.

  1. Вимоги до кандидата від громадського об’єднання:

            наявність громадянства України;

            наявність вищої освіти за освітнім ступенем магістра;

            наявність загального стажу роботи не менше семи років;

            наявність досвіду роботи на посадах державної служби та/або в органах місцевого самоврядування та/або досвіду роботи на керівних посадах в організаціях, установах і на підприємствах незалежно від організаційно-правової форми та форми власності не менше трьох років та/або володіння фаховими знаннями у сфері державної служби, державного управління (у тому числі у сфері, що пов’язана із діяльністю органу) або управління людськими ресурсами;

            володіння державною мовою;

            здатність представляти інтереси суспільства та забезпечувати політично неупереджену та професійну роботу Конкурсної комісії.

            Не може бути кандидатом особа, яка:

            визнана судом недієздатною чи обмежено дієздатною;  

            має не погашену чи не зняту в установленому законом порядку судимість за вчинення злочину;

            згідно із вироком суду позбавлена права обіймати відповідні посади;

            за рішенням суду визнана винною у вчиненні корупційного правопорушення;

            піддавалася адміністративному стягненню за корупційне правопорушення протягом останнього року до дня подання документів;

            є державним службовцем або посадовою особою місцевого самоврядування;

            є членом політичної партії;

            є народним депутатом України або депутатом місцевої ради.

  1. Строк подання громадськими об’єднаннями заяв про наміри висувати кандидатів та документів щодо кандидатів - з 05 вересня до 04 жовтня 2016 року.
  1. Перелік документів, що додаються громадськими об’єднаннями до заяви:

            підписана керівником громадського об’єднання заява;

            копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, статуту, підписані керівником та скріплені печаткою (у разі наявності) такого громадського об’єднання;

            інформація про досвід діяльності, пов’язаної із сферою розвитку державної служби, державного управління (у тому числі у сфері, що пов’язана із          діяльністю органу) або управління людськими ресурсами, сприяння упровадженню принципів належного врядування за період не менш як 12 місяців до дня подання заяви;

            документи та інші матеріали, що підтверджують досвід роботи у сфері розвитку державної служби, державного управління (у тому числі у сфері, що пов’язана із діяльністю органу) або управління людськими ресурсами, сприяння упровадженню принципів належного врядування протягом не менш як 12 місяців.

 

            Відповідність досвіду роботи громадського об'єднання зазначеним вимогам не може доводитися лише свідченнями (лист, довідка тощо) третіх осіб про наявність такого досвіду.

  1. Перелік документів, які подаються громадським об’єднанням щодо кандидата:

            рішення керівного органу (для громадського об’єднання) про висування кандидата до складу Конкурсної комісії;

            заява кандидата про згоду на участь у роботі Конкурсної комісії та згода на обробку персональних даних відповідно до законодавства;

            копія паспорта громадянина України кандидата;

            автобіографія кандидата, в якій зазначаються прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності), число, місяць, рік народження, громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи, громадську діяльність (у тому числі на виборних посадах), членство у політичних партіях (у тому числі в минулому), відомості про наявність чи відсутність судимості, контактний номер телефону та адреса електронної пошти;

            копія (копії) документа (документів) про освіту;

            мотиваційний лист кандидата, в якому зазначаються особисті підстави для участі у роботі Конкурсної комісії, а також повідомляється адреса електронної пошти для надсилання повідомлень районною державною адміністрацією.

  1. Поштова адреса та адреса електронної пошти, на які надсилаються документи громадських об’єднань та їх кандидатів.

Поштова адреса: Управління соціального захисту населення Петрівської районної державної адміністрації,  вул. Центральна, 32, смт Петрове Кіровоградської області, 28300

Адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

  1. Прізвище, ім’я, по батькові, найменування посади, адреса електронної пошти та номер телефону відповідальної особи управління соціального захисту населення Петрівської районної державної адміністрації, яка надає додаткову інформацію з питань проведення відбору:

ІЛЛЮК Ірина Леонідівна – завідувач сектору управління персоналом та організаційної роботи управління соціального захисту населення Петрівської районної державної адміністрації, тел.: (05237) 9 62 52;

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

Дата та місце проведення відбору: 05 жовтня 2016 року, приміщення управління соціального захисту населення Петрівської районної державної адміністрації,                     вул. Центральна, 32, смт Петрове Кіровоградської області.