АКТУАЛЬНО

Відповідно до постанови  КМУ від 17.04.2019 року № 373 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на  оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі»

         Пільга може надаватися у грошовій готівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок пільговика в уповноваженому банку з місяця, що настає за місяцем подання заяви.

         Для тих пільговиків у яких безготівкова форма виплати діє такий механізм виплати пільги:

         1.Щомісяця до 25-го числа управління соціального захисту населення розраховують суму пільги виходячи з розміру знижки, на яку пільговик має право згідно із законом, кількості членів сім’ї, які мають таке право відповідно до законодавчих актів та передають дані на Мінсоцполітики. Мінсоцполітики після перевірки подає дані до 27 числа АТ “Ощадбанк”.

  1. Управителі, об’єднання, виконавці комунальних послуг подають щомісяця до 13 числа (включно) АТ “Ощадбанк” реєстри пільговиків разом з даними про облікові записи пільговиків, нараховані суми за спожиті послуги у попередньому місяці та загальні суми до сплати, що включають заборгованість (переплату) за попередні періоди окремо за кожним видом послуги, крім витрат на управління багатоквартирним будинком.
  2. АТ “Ощадбанк” на підставі отриманих реєстрів нарахованих сум платежів пільговикам здійснює щомісяця до 18 числа перерахування коштів загальними сумами з рахунка для виплати пільг на рахунки управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг з наданням реєстрів нарахованих сум платежів пільговикам, у яких зазначається інформація про перерахування коштів.

         Перерахування коштів за послуги (витрати) здійснюється у такій послідовності:1.теплова енергія;2.газопостачання;3.водопостачання та водо-відведення;4.електропостачання;5.сміття;6. управління багатоквартирним буди-нком(квартирна плата).

         Пільговик може визначити іншу послідовність перерахування коштів за послуги (витрати) шляхом подання відповідної заяви структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.

За отриманням інформації про операції, здійснені за обліковим записом пільговика щодо перерахування коштів управителям, об’єднанням, виконавцям комунальних послуг, пільговики звертаються до АТ “Ощадбанк” за номером гарячої лінії 0-800-210-800 або на офіційному сайті АТ “Ощадбанк” в особистому кабінеті пільговика, при наявності мобільного телефону в базі даних управління соціального захисту населення.

 

Щодо санаторно-курортного лікування  громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи у 2019 році

 Законом України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” (далі – Закон) визначено право постраждалих громадян на позачергове щорічне безплатне забезпечення санаторно-курортним лікуванням чи отримання за їх бажанням грошової компенсації за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті.

Постраждалі громадяни категорії 1, які звернулися у минулому році до органів соціального захисту населення за місцем проживання із заявою про отримання путівки будуть забезпечені санаторно-курортним лікуванням   в порядку черговості відповідно до медичних рекомендацій в межах бюджетних призначень, передбачених на їх оздоровлення на 2019 рік у державному бюджеті.

         Інші категорії постраждалих громадян,  зокрема учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС 2 категорії мають можливість скористатися послугами безкоштовного санаторно-курортного лікування за рахунок коштів районного бюджету завдяки районній програмі соціального захисту малозабезпечених верств населення.

Відповідно до цієї програми на 2019 рік  передбачено забезпечити санаторно-курортним лікуванням 3 учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС категорії 2 на базі комунального закладу «Обласна бальнеологічна лікарня» Кіровоградської обласної ради.