Посилання на КОЛЕКТИВНИЙ ДОГОВІР СВК «Агрофірма Маріампольська» на 2020-2022 роки

 

З метою заохочення роботодавців щодо збільшення кількості працюючих, підвищення ефективності виробництва та використання робочої сили, збереження діючих та створення нових робочих місць, зменшення напруженості на ринку праці району

 

У 2020 році на районному рівні відповідно до розпорядження голови Петрівської районної державної адміністрації заплановано проведення конкурсу “Кращий роботодавець року”, учасниками якого стануть великі, середні та малі підприємства, установи, організації усіх форм власності та господарювання.

Конкурс на звання “Кращий роботодавець року” проводиться на засадах соціального партнерства з метою заохочення роботодавців до збільшення кількості працюючих, підвищення ефективності використання робочої сили та виробництва в цілому, виробництва конкурентоспроможної продукції та зменшення напруженості на ринку праці району.

Серед основних критеріїв визначення переможців конкурсу такі, як:

- виробництво конкурентоспроможної продукції;

- створення нових робочих місць;

- своєчасність виплати заробітної плати;

- забезпечення належного стану охорони праці;

- працевлаштування осіб, які потребують соціального захисту, зокрема учасників АТО;

- участь в організації та проведенні оплачуваних громадських робіт;

- відсутність страйків тощо.

 Шановні роботодавці! Запрошуємо взяти участь в конкурсі «Кращий роботодавець року». Адже налагодження взаємодії між соціальними партнерами дозволить консолідувати спільні зусилля на вирішенні соціально економічних проблем, стабілізувати роботу підприємств, установ, організацій усіх форм власності та господарювання.

 

 Як захистити працівників від коронавірусу

 Що допомагає зберігати спокій та порядок у надзвичайних ситуаціях? Чіткий план дій. Лідер — чи то командувач в армії, чи капітан корабля, чи керівник підприємства — має в критичні моменти заряджати команду впевненістю. А впевнений той, хто знає, що робити.

Що зробити роботодавцю, щоб убезпечити працівників від зараження коронавірусом на роботі?

  1. Поділитися з працівниками достовірними знаннями про коронавірус та планом захисту від нього, відповісти на запитання, роздати шпаргалки.
  2. Забезпечити працівників засобами гігієни та дезінфекції.
  3. Запровадити чіткий режим провітрювання та прибирання.
  4. Відпускати додому працівників з ознаками хвороби.5. Не пускати на роботу хворих та потенційно інфікованих.

Завдання роботодавця — створити безпечні умови праці. Атака нового коронавірусу — випробування не лише людського імунітету, а й здатності швидко організувати захисні заходи.

Що варто знати про коронавірус

Інформації про новий вірус у ЗМІ аж забагато. Головне, що варто знати: хвороба, яку він спричиняє, виліковна. У 80% інфікованих хвороба проходить у легкій формі. Не вдається одужати 3—3,5% хворих. Здебільшого це літні люди з хронічними захворюваннями. Передається вірус переважно контактним шляхом — потрапляє на слизові оболонки носа, очей та рота через руки або інші предмети, наприклад хустинку, рукавички.

Основні дані про коронавірус:

Назва вірусу

2019-nCoV (або SARS-CoV-2)

Назва хвороби

COVID-19

Шляхи передачі

Контактний, крапельний

Інкубаційний період

2—14 днів

Вакцина

Наразі не існує

Лікування

Симптоматичне

Симптоми

Гарячка, кашель, ускладнене дихання

 

Вакцин та ліків від COVID-19 ще не винайшли, але над їх розробкою працюють вчені. Лікування наразі — симптоматичне. Натомість в Україні є швидкі тести на SARS-CoV-2. Їх можна використовувати вже на четверту добу після появи симптомів. Результат готовий за 10 хвилин.

 Як провести профілактичну роботу

Поясніть працівникам, що наразі єдиний спосіб захиститися — це профілактика.

Забезпечте працівників засобами гігієни та дезінфекції — милом, антисептиками на спиртовій основі. Запровадьте чіткий режим провітрювання через кожні дві години. Контролюйте, як прибирають приміщення.

Наголосіть колегам на ключовому правилі «Руки — відстань — обличчя»:

Часто мийте руки теплою водою з милом щонайменше 20 секунд чи обробляйте дезінфекційними засобами з вмістом спирту щонайменше 60%.  

Уникайте близького контакту з тими, хто має гарячку або кашель. Відстань — хоча б 1 м.

Не торкайтеся очей, носа та рота немитими руками.

Роздрукуйте та роздайте працівникам Шпаргалку «Як зупинити коронавірус». Правила прості, але саме вони разом з імунітетом працюють нашим щитом. Ці правила експерти сформували за рекомендаціями Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ).

Розмістіть у холі чи на корпоративному ресурсі відповіді на запитання, що працівники ставлять найчастіше. Скористайтеся Шпаргалкою «Міфи і правда про коронавірус».

Проведіть мінітренінг «Як правильно використовувати захисну маску». На допомогу — Шпаргалка «Коронавірус: коли потрібна захисна маска». Розмістіть її на видному місці, по змозі роздайте колегам.

 

 

 

Як діяти, коли у працівника є ознаки хвороби

ВООЗ називає три основні симптоми респіраторного захворювання, спричиненого коронавірусом:

  • гарячка;
  • кашель;
  • задишка, тобто ускладнене дихання.

Ситуація. Працівник відчув перші симптоми хвороби протягом робочого дня.

Оперативне рішення. Ізолюйте хворого від інших працівників, видайте маску та відпустіть додому.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Додаток 1
Зразок заяви з проханням установити неповний робочий день через погане самопочуття

 

Робоче місце хворого працівника обробіть дезінфекційним засобом, добре провітріть приміщення.

Як оформити. Нормативного порядку для таких ситуацій немає. Радимо алгоритм від експертів журналу «Кадровик-01»:

  1. Хворий працівник пише заяву з проханням відпустити додому до закінчення робочого дня через погане самопочуття.
  2. Керівник ставить резолюцію на заяві (див. Додаток 1)і передає її до відділу кадрів.
  3. Кадровик готує проєкт наказу про встановлення працівнику неповного робочого часу на один день (див. Додаток 2).

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Додаток 2
Зразок наказу про встановлення неповного робочого дня на один день у зв’язку з поганим самопочуттям працівника

Зразок наказу про встановлення неповного робочого дня на один день

у зв’язку з поганим самопочуттям працівника

  1. Табельник відмічає фактичну кількість відпрацьованих працівником годин у табелі обліку використання робочого часу. Не оплачуйте час, коли працівника не було на роботі.
  2. Якщо працівник надасть лікарняний, відкритий цією датою, — оплатіть.

Документуйте ситуацію. Не нехтуйте цим. Коли відпускаєте хворого працівника посеред робочого дня, усного розпорядження чи домовленості замало. А раптом в дорозі з працівником через погане самопочуття станеться нещасний випадок? Держпраці може визнати, що він пов’язаний із виробництвом. Тоді роботодавцю доведеться розслідувати інцидент та компенсувати його наслідки. Підстава — статті 171, 173 Кодексу законів про працю України; пункт 52 Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затвердженого постановою КМУ від 17.04.2019 № 337.

Превентивне рішення на майбутнє. Пропишіть порядок дій хворого працівника та його керівника, наприклад, у правилах внутрішнього трудового розпорядку (ПВТР).

На практиці деякі роботодавці «підстраховуються» тим, що просять працівника написати заяву про відпустку без збереження зарплати на один день. Якщо працівник без пригод добереться додому, роботодавець знищить заяву. А якщо в дорозі станеться ситуація, яка «тягне» на нещасний випадок на виробництві, роботодавець видасть наказ про відпустку і доведе, що інцидент стався не в робочий час. Не радимо так робити. По-перше, працівник може одразу не повідомити про нещасний випадок, і тоді ви не встигнете вчасно видати та зареєструвати наказ. По-друге, в наказі не буде відмітки працівника про ознайомлення.

Як діяти, якщо працівник захворів удома

Ситуація. Працівник ще вдома зрозумів, що занедужав.

Рішення. Нехай працівник попередить про це телефоном безпосереднього керівника. Виходити на роботу з ознаками респіраторного захворювання неприпустимо.

Температура тіла 37,3 ºC — це перший сигнал, що потрібно залишитися вдома. Прийом жарознижувальних препаратів не лікує, а лише маскує інфікування.

Як оформити. Зафіксуйте в ПВТР обов’язок працівників повідомляти керівників про хворобу та надавати закритий листок непрацездатності одразу після одужання:

 

 

Якщо працівник повернувся з країни, де є спалах коронавірусу, або контактував з хворими чи потенційно інфікованими особами, влаштуйте «карантин».

Насамкінець

Обізнаність та поінформованість — найпотужніша зброя в сучасному світі. Дослухаймося до порад ВООЗ та МОЗ: дотримуємося гігієни та безпечної відстані від хворих, звертаємо увагу на сигнали власного організму та не нехтуємо зверненням до лікаря за симптомів респіраторної хвороби. І сподіваємося, що самопроголошений «вірусний король» недовго пробуде на троні.

 

Електронний журнал

ДОВІДНИК СПЕЦІАЛІСТА З ОХОРОНИ ПРАЦІ

УВАГА, КОРОНАВІРУС! / коронавірус

⚡ Працівник захворів на коронавірус: чи «виробничий» нещасний випадок

Володимир Шапінський
експерт з охорони праці, Київ

Із листа до редакції: «Працівник захворів на коронавірус. Чи потрібно проводити розслідування? Коли такий нещасний випадок визнають пов’язаним із виробництвом?»

Роботодавець зобов’язаний створити безпечні умови праці для працівників, зокрема ознайомити їх із загальнодержавними профілактичними заходами, щоб запобігти захворюванню на COVID-19. Ці заходи можна довести до відома працівників розпорядчим документом. Законодавство забороняє роботодавцю проводити будь-які роботи в умовах впливу COVID-19, окрім робіт у закладах охорони здоров’я та біологічних лабораторіях.

Що говорить законодавство

Захворювання внаслідок дії COVID-19 на виробництві підлягає розслідуванню як нещасний випадок, зокрема як гостре професійне захворювання.

Проблема розслідування подібних випадків у тому, що середній інкубаційний період коронавірусу — п’ять днів. Такі випадки можна визнати пов’язаними з виробництвом, тільки якщо раптове погіршення стану здоров’я працівника сталося під час виконання трудових обов’язків внаслідок впливу шкідливих і небезпечних факторів виробничого середовища, що підтверджує медичний висновок. Тобто якщо цей висновок вказує про зв’язок гострого захворювання на COVID-19 потерпілого працівника з умовами праці. Наприклад, якщо підтверджено контакт працівника з хворим на коронавірус на робочому місці протягом однієї робочої зміни. Підстава — підпункт 7 пункту 52 Порядку № 337. За відсутності такого медичного висновку пов’язати подібний нещасний випадок із виробництвом проблематично, адже захворювання на коронавірус можна й отримати вдома, в транспорті, закладі торгівлі та інших місцях за межами робочого місця.

Додаток
ЗІЗ для медпрацівників

Щоб скачати Додаток,
прочитайте статтю до кінця

 

А що з медпрацівниками

Є професії працівників, діяльність яких пов’язана з можливим контактом з вірусами. Наприклад, це працівники закладів охорони здоров’я, зокрема медичні працівники відділень невідкладної допомоги, амбулаторій інфекційних захворювань, амбулаторій дихальної допомоги, відділень стоматології або кабінетів ендоскопічного обстеження; працівники біологічних лабораторій тощо. Таких працівників роботодавець зобов’язаний безплатно забезпечувати нормативними засобами індивідуального захисту (ЗІЗ).

Медичні працівники повинні виконувати заходи щодо профілактики внутрішньолікарняних інфекцій, передбачені санітарними нормами та правилами. На це вказує пункт 8.1 розділу VIII Державних санітарних норм і правил «Санітарно-протиепідемічні вимоги до закладів охорони здоров’я, що надають первинну медичну (медико-санітарну) допомогу», затверджених наказом МОЗ від 02.04.2013 № 259.

Конкретні ЗІЗ для медичних працівників, які можуть контактувати з хворими на COVID‑19, визначають відповідні нормативні документи чи колективні договори закладів охорони здоров’я. Якими ЗІЗ можна забезпечити таких медичних працівників, дивіться у Додатку.

Якщо медичний працівник, якого не забезпечили ЗІЗ, захворів на коронавірус під час виконання функціональних обов’язків, то відповідно до Порядку № 337 за результатами розслідування такий нещасний випадок визнають пов’язаним із виробництвом. Підстава — роботодавець не створив належних умов праці цьому працівникові, зокрема не забезпечив необхідними засобами захисту. В усіх інших випадках захворювання на COVID-19 на виробництві висновок комісії з розслідування має базуватися на відповідному медичному висновку.

 

 

Девіз всесвітнього дня охорони праці 2020 року

 

ЗУПИНИМО ПАНДЕМІЮ:
безпека і здоров'я на роботі
можуть врятувати життя

 

ЗВЕРНЕННЯ

організаційного комітету з підготовки та проведення
заходів з нагоди Дня охорони праці в Україні у 2020 році

 

Згідно з Указом Президента України від 18.08.2006 № 685/2006 щороку  28 квітня в Україні відзначають День охорони праці. Цьогоріч Україна вкотре долучилася до ініціативи Міжнародної організації праці та мала намір провести заходи до Всесвітнього дня охорони праці за тематикою, що присвячена вирішенню проблеми насильства і домагань у сфері праці.

Однак запланованому завадила надзвичайна подія - спалах корона вірусної інфекції СОVID-19, яка розпочалася в Китаї, згодом охопила Південну Корею, Іран, країни західної Європи, а сьогодні вже панує у всьому світі. Тож темою всесвітнього дня охорони праці - 2020 стала боротьба з пандемією смертельно небезпечної недуги.

 

ШАНОВНІ КОЛЕГИ!

 

У процесі підготовки до відзначення Дня охорони праці в Україні, яка фактично збіглася в часі з першими проявами «коронакризи», стало зрозумілим, що перед усім українським суспільством постав досі нечуваний виклик, який вимагає особливих заходів та зусиль.

Перші випадки захворювання було зафіксовано у грудні 2019 року, а вже 11 березня 2020 року Всесвітня організація охорони здоров’я оголосила про пандемію через спалах коронавірусної інспекції. Зокрема генеральний директор ВООЗ Тедрос Адхан Гебреісус заявив: «Це не просто криза охорони здоров’я, це криза, яка торкнеться кожного сектору. Тому кожен сектор і людина повинні бути залучені в боротьбу». Того ж дня постановою КМУ від 11.03.2020 № 211 в Україні було запроваджено карантинні заходи, які в подальшому уряд подовжив і посилив.

Ухвалені на законодавчому рівні заходи спрямовані на протидію поширенню коронавірусної інфекції та передбачають обмеження на проведення масових заходів, заборону діяльності закладів громадського харчування (ресторанів, кафе тощо), торговельно-розважальних центрів, інших закладів соціально-культурної сфери, запровадження карантину в навчальних закладах усіх рівнів, обмеження функціонування громадського транспорту та пасажирських перевезень.

Щоб стримати поширення СОVID-19 і зберегти життя та здоров’я людей, зазначені рішення, безумовно, були правильними та потрібними. Але разом з тим, як наслідок їх впровадження, ми можемо спостерігати невтішну картину економічного спаду в країні: у всіх галузях та сферах. Такий стан справ породжує серйозні загрози, які за своєю суттю - справжнісінька криза, що впливає не тільки на виробництво товарів і послуг, споживання та інвестиції, а й може спричинити «шок» на ринку праці, який ми вже фактично маємо.

Першочергові оцінки Міжнародної організації праці вказують на потенційну загрозу неабиякого зростання безробіття і неповної зайнятості, скорочення робочого часу, суттєвого зниження заробітної плати та доходів працівників тощо.

Це нові виклики як для держави, так і для всіх тих, хто відповідає за найманих працівників у країні. На сьогодні від соціальної свідомості роботодавців залежить не тільки життя і здоров’я всіх громадян України, а й стійкість та цілісність нашої держави.

Зупинка економічної активності бізнесу, врешті-решт, обов’язково закінчиться, а збережений трудовий капітал стане для підприємств рушійною силою, яка забезпечить у подальшому відновлення економічного зростання.

Звертаємо увагу керівників підприємств, установ, організацій, де неможливо забезпечити дистанційний режим роботи під час карантину, на забезпечення нагальних профілактичних та протиепідемічних заходів для недопущення поширення випадків захворюваності на СОVID-19.

Особливу увагу потрібно приділити захисту лікарів та інших медичних працівників, що перебувають в епіцентрі складної ситуації, виконуючи професійні обов'язки з надання медичної допомоги пацієнтам, збереження їх здоров’я та життя.

Водночас, постановою КМУ від 25.03.2020 № 256 рекомендовано підприємствам, установам та організаціям незалежно від форми власності на час встановлення карантину не звільняти працівників, які виконують визначену трудовим договором роботу вдома, та працівників, які перебувають у відпустці без збереження заробітної плати на період карантину, що також сприяє збереженню трудових прав працівників у цей непростий час.

Запровадження карантинних заходів змусило підприємства переглянути не тільки свої звичні плани, а й ставлення до профілактики виробничого травматизму, особливо до ймовірного зараження працівників новою невивченою формою інфекції. Тепер життя і здоров’я найманих працівників напряму залежить від ставлення роботодавців до своїх кадрів, до них особисто та їх сімей.

В умовах глобальної пандемії нового коронавірусу для запобігання поширенню інфекції, захисту здоров’я громадян та надання допомоги хворим, суспільство має об’єднати зусилля заради подолання наслідків епідемії.

Підсумовуючи зазначене, закликаємо всіх долучитися до відзначення Дня охорони праці в Україні та забезпечити широку інформаційну кампанію для захисту та збереження життя та здоров’я працівників.

 

 

Пропозиції щодо організації робочих процесів під час дії обмежувальних заходів, спрямовваних на запобігання поширенню коронавіросної інфекції (COVID – 19)

 

30 березня ц.р. Верховною Радою України прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій, у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID – 19)» (набрав чинності 02.04.2020) (далі - Закон). Важливим нововведенням цього Закону є запровадження норм щодо дистанційної праці та гнучких форм організації праці.

Частиною другою статті 60 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпП) передбачено, що на час загрози поширення епідемії, пандемії та/або на час загрози військового, техногенного, природного чи іншого характеру, умова про дистанційну (надомну) роботу та гнучкий режим робочого часу може встановлюватися у наказі (розпорядженні) власника або уповноваженого ним органу без обов’язкового укладення у письмовій формі трудового договору про дистанційну (надомну) роботу.

Частиною третьою статті 60 КЗпП визначено, що гнучкий режим робочого часу - це форма організації праці, якою допускається встановлення режиму роботи, що є відмінним від визначеного правилами внутрішнього трудового розпорядку, за умови дотримання встановленої денної, тижневої чи на певний обліковий період (два тижні, місяць тощо) норми тривалості робочого часу.

Відповідно до частини четвертої статті 60 КЗпП, гнучкий режим робочого часу може передбачати:

  • фіксований час, протягом якого працівник обов’язково повинен бути присутнім на робочому місці та виконувати свої посадові обов’язки; при цьому, може передбачатися поділ робочого дня на частини;
  • змінний час, протягом якого працівник на власний розсуд визначає періоди роботи в межах встановленої норми тривалості робочого часу;
  • час перерви для відпочинку і харчування.

Облік робочого часу забезпечується власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (частина п’ята статті 60 КЗпП).

При цьому, застосування гнучкого режиму робочого часу не тягне за собою змін в нормуванні, оплаті праці та не впливає на обсяг трудових прав працівників (частина шоста статті 60 КЗпП).

Виходячи з вищенаведеного, та з метою недопущення розповсюдження коронавірусної інфекції, збереження життя, здоров’я і забезпечення безпеки працівників та оточуючих людей, зниження ризику зараження у зв’язку з одночасним скупченням великої кількості осіб на місцях зупинки автотранспорту, та пом’якшення економічних наслідків, спричинених карантином, пропонуємо:

  • розробити та запровадити графік роботи підприємств, установ, організацій (далі - підприємств), який передбачатиме різний час початку (закінчення) робіт на таких підприємствах, умовно поділивши їх на декілька груп в залежності від їх територіального розміщення, галузевої належності (наприклад, текстильні з 06 до 15 години, металургійні з 11 до 20 години), тощо;
  • розробити (скорегувати) маршрути руху громадського транспорту, з урахуванням затвердженого графіку роботи підприємств, для забезпечення можливості переміщення працівників до місця роботи та в зворотньому напрямку.

Дані заходи дозволять розвантажити маршрути громадського транспорту в «пікові» години роботи (вранці та ввечері), а також зменшать одночасну концентрацію людей на місцях зупинки громадського транспорту, що дозволить знизити ризик зараження таких осіб, та знизить темпи поширення вірусної інфекції COVID – 19. Також, дані заходи спростять переміщення працівників до роботи та в зворотньому напрямку, а розведення в часі періодів запуску та припинення роботи різних груп підприємств зменшить навантаження на енергосистему країни, шляхом його зниження в ранкові та вечірні піки.

 

  

ОБ’ЯВА

ШАНОВНІ КЕРІВНИКИ!

  24 березня 2020 року о 14.30 год в сесійній залі адміністративного приміщення районної ради відбудеться семінар на тему: «Недопущення використання незадекларованої праці, дотримання роботодавцями вимог нормативно-правових актів по охороні праці та гігієні праці» за участю фахівців Управління Держпраці в Кіровоградській області.

Запрошуємо взяти участь в семінарі керівників та фахівців суб’єктів господарювання агропромислового комплексу, соціально – культурної сфери, будівельної галузі, фізичних-осіб підприємців.

 

 

ШАНОВНИЙ ПІДПРИЄМЦЮ!

 Повідомляємо, що робота працівників без офіційного оформлення трудових відносин та виплату йому заробітної плати «в конверті», відповідно до статті 265 Кодексу законів України про працю, передбачає накладення штрафу у розмірі 30 мінімальних заробітних плат (з 01 січня 2020 року – 141690 грн.).

Закликаємо до роботи в правовому полі!

 

 

Про підсумки роботи

відділу з питань праці та соціально-трудових відносин

за січень - грудень 2019 року

 

Робота відділу з питань праці та соціально - трудових відносин була підпорядкована виконанню завдань, щодо контролю за виконанням чинного законодавства, указів Президента, постанов Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства соціальної політики України, розпоряджень голови облдержадміністрації та голови райдержадміністрації, наказів начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації з питань праці, віднесених до галузевої компетенції управління.

Згідно цього, відділом з питань праці та соціально-трудових відносин здійснюється моніторинг стану виконання завдань програми зайнятості населення Петрівського району на 2018-2020 роки, яка затверджена рішенням районної ради від 21 грудня 2017 року № 377.

Працевлаштовано на новостворені робочі місця за січень – листопад 2019 року – 124 особи.

За січень - грудень 2019 року проведено 17 засідань районної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення) пенсій, стипендій та інших соціальних виплат та 12 засідань робочої групи з питань легалізації заробітної плати та „тіньової” зайнятості населення в Петрівському районі. На засіданнях цих формувань заслухано, всього 106 керівника.

Також за січень - грудень 2019 року проведено 4 засідання районної тристоронньої соціально-економічної ради.

Робочою групою з питань легалізації заробітної плати та „тіньової” зайнятості населення в Петрівському районі здійснено 11 обстежень стану дотримання законодавчих актів з питань трудових відносин.

За результатами проведеної роботи, середньомісячна заробітна плата, по району, за січень – грудень 2019 року, складає 7601,23 грн. (розрахунково), що становить 113,3% до минулого року (6708,11 грн.).

Заборгованість із виплати заробітної плати в районі, станом  на 25.01.2020 року відсутня.

З метою забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах з шкідливими та важкими умовами праці, в 2 організаціях району проведено атестацію робочих місць за умовами праці. Атестовано, у 2019 році 280 робочих місць.

У відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2013 року № 115 «Про порядок повідомної реєстрації галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів» із змінами та доповненнями в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації було здійснено повідомну реєстрацію таких колективних договорів та доповнень і змін до них впродовж 2019 року:

Колективний договір між адміністрацією ФГ «АЛАН» і трудовим колективом;

Колективний договір між адміністрацією ФГ «Вершино-Власівське» та трудовим колективом;

Колективний договір між адміністрацією та профспілковим комітетом Петрівського дошкільного навчального закладу № 1 «Рудана» Петрівської селищної ради на 2019 – 2024 роки»;

Колективний договір між адміністрацією ПП «Дружба» і трудовим колективом;

Про внесення змін до колективного договору Петрівської ДЮСШ  на 2017 – 2020 роки;

Колективний договір між дирекцією та профспілковим комітетом Петрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. с. Козацьке на 2019 - 2024 роки;

Колективний договір між дирекцією та профспілковим комітетом Луганського дошкільного навчального закладу «Сонечко» на 2019 – 2023 роки;

Колективний договір між ПСП «Райпольське» і трудовим колективом;

Колективний договір між адміністрацією Червонокостянтинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів та первинною організацією;

Колективний договір між адміністрацією та працівниками територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Петрівського району на 2019 – 2024 роки;

Зміни до колективного договору між КНП «Петрівський районний центр первинної медико – санітарної допомоги» Петрівської районної ради та профспілковою організацією КНП «Петрівський районний центр первинної медико – санітарної допомоги»;

Зміни до колективного договору Петрівської районної філії Кіровоградського обласного центру зайнятості на 2018 – 2021 роки;

Колективний договір між адміністрацією Новостародубської сільської ради та трудовим колективом;

Зміни до колективного договору Петрівської районної філії Кіровоградського обласного центру зайнятості на 2018 – 2021 роки;

Про внесення змін до колективного договору Петрівської районної філії Кіровоградського обласного центру зайнятості на 2018 – 2021 роки;

Колективна угода між дирекцією та профспілковим комітетом Центру дитячої та юнацької творчості на 2019 – 2023 роки;

Колективний договір КЗ «Редакція Петрівського радіо «Голос Петрівщини» на 2019 – 2023 роки;

Колективний договір між Петрівською районною державною лікарнею ветеринарної медицини та профспілковим комітетом на 2019 – 2029 роки.

 

Начальник управління                                                                                                    Валентина СИБІРА

 

Вкладення:
Скачати цей файл (zmini kol dogovor 27072020.pdf)Зміни до колективного договору територіального центру[17]
Скачати цей файл (Kolektiv dogovor 24 06.pdf)Колективний договір Макіївське ПУСР ім.Макаренка[16]
Скачати цей файл (zmini 03 06.pdf) Зміни до колективного договору між КНП "Петрівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Петрівської районної ради та профспілковим комітетом первинної профспілкової організації комунального закладу "Петрівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" [15]
Скачати цей файл (Pidsumki roboti 06 05.docx)Про підсумки роботи відділу з питань праці та соціально-трудових відносин за січень – квітень 2020 року[14]
Скачати цей файл (Kolektivni dogovor 05 05.pdf)Колективний договір Петрівської ЗОШ І ступеня[13]
Скачати цей файл (Kolektivn dog 27 04.pdf)Колективний договір РЦСССДМ[12]
Скачати цей файл (kol dogovor NVO - gimnaziya.pdf)Колективний договір КЗ Петрівське НВО ЗШ І-ІІІ ступенів - гімназія[11]
Скачати цей файл (trudovi vidnosini.pdf)Зміни до колективного договору між КНП "Петрівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Петрівської районної ради та профспілковим комітетом первинної профспілкової організації комунального закладу "Петрівський районний центр первинної медикосанітарної допомоги" [10]
Скачати цей файл (Detinizaciy  2020.doc)ДЕТІНІЗАЦІЯ ТА ЛЕГАЛІЗАЦІЯ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ[09]
Скачати цей файл (Kolektivn dogovor.pdf)Колективний договір Богданівського ДНЗ[08]
Скачати цей файл (kol_dog.pdf)Колективний договір Петрівської районної державної лікарні ветеринарної медицини на 2019 - 2029 роки[07]
Скачати цей файл (zmina_tr_vidnosin.docx)Кабмін змінив порядок повідомної реєстрації колективних договорів[06]
Скачати цей файл (25_04_2019_tr_vid.docx)ЗВЕРНЕННЯ організаційного комітету з підготовки та проведення у 2019 році заходів з нагоди Дня охорони праці в Україні[05]
Скачати цей файл (Про підсумки роботи відділу за І квартал 2019 року.docx)Про підсумки роботи відділу за І квартал 2019 року.docx[04]
Скачати цей файл (pidsumki_01_06_ 2018 рік.doc)Про підсумки роботи відділу з питань праці та соціально-трудових відносин за січень-червень 2018 року[03]
Скачати цей файл (Атестація за умов праці.doc)АТЕСТАЦІЯ РОБОЧИХ МІСЦЬ ЗА УМОВАМИ ПРЦІ[02]
Скачати цей файл (Про укладення колективних договорів.doc)Про укладення колективних договорів.doc[01]