За I квартал 2018 року до управління соціального захисту населення  надійшло 29 звернень та на особистому прийомі у начальника  управління побувало 15 громадян.

За категорією авторів звернень:

інвалід війни - 1;

інваліди ІІІ групи – 2;

одинокі матері – 3;

багатодітні сім'ї  – 6;

інші категорії –32.

 

За соціальним станом авторів звернень:

пенсіонери – 15;

робітники – 2;

селяни – 1;

безробітні – 1;

інші –25.

В зверненнях піднімалися наступні питання:

призначення, перегляд трудової пенсії – 1;

надання матеріальної допомоги – 5;

оформлення субсидій – 12;

призначення і виплати соціальної допомоги – 17;

визначення соціального статусу та одержання пільг  –3;

інші –6.

Із загальної кількості отриманих звернень, позитивно вирішено 3 питання та на 41 надано роз’яснення.

         Наказом начальника  управління  соціального захисту населення  від         02 лютого  2017 року № 12 затверджений графік особистого прийому громадян керівниками і спеціалістами управління соціального захисту населення та організовано прийом документів від громадян на всі види соціальних допомог на постійній та безперервній основі.

 

 

 

Прийом проводиться протягом дня,

початок прийому о 8.00

Начальник управління   соціального захисту населення Петрівської районної державної адміністрації

Сибіра Валентина Григорівна

 

Понеділок, п’ятниця

 

Заступник начальника управління соціального захисту населення Петрівської районної державної адміністрації

Попіль Світлана Володимирівна

 

Вівторок, четвер

 

  

                 Наказом начальника управління соціального захисту населення від  29 грудня 2017 року № 88  затверджено графік виїзного обслуговування громадян за принципом «Мобільного соціального офісу» на територіях сільських та селищних рад району у 2018 році. За I квартал 2018 року здійснено  12 виїзних  прийомів громадян, на яких прийнято 231 особу. На всі питання надано роз’яснення.

            В управлінні  соціального захисту населення  створено три телефонні  «гарячі лінії» для консультування громадян з питань призначення усіх видів соціальної допомоги та інших питань.

         За I квартал 2018 року  в районній газеті «Трудова слава» опубліковано  3 статті, в яких проведена   роз’яснювальна робота з питань: соціальних гарантій, атестації робочих місць за умовами праці, легалізація зайнятості населення, належне виховання дітей та інші.

         Щоквартально на колегіях управління соціального захисту населення розглядаються питання  роботи із зверненнями громадян.

         Громадяни, які зверталися до управління відносяться  до найменш соціально захищених категорій населення: члени багатодітних сімей, особи похилого віку, громадяни, що опинилися у  складних життєвих умовах через окупацію частини країни та проведення антитерорестичної операції у східному регіоні та ті, які значною мірою втратили здоров’я і працездатність. Тому всі звернення були уважно розглянуті, ретельно перевірені всі факти та надані обґрунтовані відповіді у встановлені законодавством терміни.

                Спеціалісти   управління об’єктивно підходять до розгляду кожного звернення. Вони проводять обстеження житлово-побутових умов заявника, подають запити і встановлюють   право   на оформлення  адресної соціальної допомоги та право на пільги. Згідно з чинним законодавством і в разі встановлення права, пропонують оформити документи на допомогу та пільги. Заявникам, які не мають права на загальних підставах оформити  документи, пропонують звернутись до координаційної комісії з питань призначення адресної соціальної  допомоги.