До уваги мешканців району !

 

В умовах попереджувальних заходів у зв’язку з поширенням коронавірусної інфекції COVID-19 повідомляємо, що виплата та доставка соціальних допомог, пільг та житлових субсидій відбуватиметься без змін.

Для тих, хто користується послугами АТ «Укрпошта»:

– працівники Укрпошти працюють у звичайному режимі;
– маломобільним групам населення доставка соціальних допомог, пільг та

субсидій, відповідно до графіка, здійснюється безпосередньо додому.

В установленому законодавством порядку здійснюються виплати соціальних допомог, пільг та субсидій через банківські установи. Також повідомляємо, що наявність або відсутність заборгованості по оплаті за житлово-комунальні послуги не впливає на право отримання пільг або житлової субсидії протягом терміну їх отримання, а саме: до 30 квітня 2020 року. Якщо є прострочена понад два місяці заборгованість по оплаті за житлово-комунальні послуги, до травня 2020 року її слід погасити для отримання субсидії в наступному періоді.

Організовано систематичне відвідування одиноких та одиноко проживаючих осіб похилого віку соціальними робітниками територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) району.

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня    2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» тимчасово призупиняє свою роботу «Мобільний соціальний офіс». Про відновлення роботи виїзного офісу буде повідомлено додатково.

 

Начальник управління                                                            Валентина СИБІРА

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Про розгляд звернень
громадян за 2019 рік



За 2019 рік до управління соціального захисту населення надійшло 339 звернень, з них на особистому прийомі у начальника управління побувало 100 громадян.
За категорією авторів звернень:
учасники війни – 2;
діти війни - 3;
учасники бойових дій – 3;
ветерани праці – 3;
інвалід 1 групи – 2;
інвалід ІІ групи – 6;
інваліди ІІІ групи – 9;
дитина-інвалід –2;
одинокі матері – 9;
багатодітні сім'ї – 23;
учасники ліквідації аварії на ЧАЕС – 2;
дитина – 1;
інші категорії – 274.
За соціальним станом авторів звернень:
пенсіонери – 138;
2

робітники – 14;
селяни – 2;
працівники бюджетної сфери – 5;
підприємці – 1;
безробітні – 5;
студент – 1;
особи, позбавлені волі – 3;
інші – 170.
В зверненнях піднімалися наступні питання:
пільгове перевезення – 1;
призначення, перегляд розміру трудової пенсії та її виплати – 2;
надання матеріальної допомоги – 17;
оформлення субсидій – 182;
призначення і виплати соціальної допомоги – 39;
виплата допомоги на дітей – 12;
забезпечення пільгового санаторно-курортного лікування – 5;
визначення соціального статусу та одержання пільг – 30;
працевлаштування – 1;
оплата праці, виплата заробітної плати – 9;
звільнення та поновлення на роботі – 3;
інші – 38.
Наказом начальника управління соціального захисту населення від 11 липня 2018 року № 69 затверджений графік особистого прийому громадян керівниками і спеціалістами управління соціального захисту населення та організовано прийом документів від громадян на всі види соціальних допомог на постійній та безперервній основі.


Прийом проводиться протягом дня,
початок прийому о 8.00
Начальник управління
соціального захисту населення
Сибіра Валентина Григорівна
Понеділок, п’ятниця

Заступник начальника управління – начальник відділу нагляду за правильністю призначення і виплати пенсій, з питань ЧАЕС та оздоровлення дітей
Караханян Карен Мірзоєвич
Понеділок, середа

Заступник начальника управління – начальник відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення
Попіль Світлана Володимирівна
Вівторок, четвер

 

Наказом начальника управління соціального захисту населення від 20 грудня 2018 року № 131 затверджено графік виїзного обслуговування громадян за принципом «Мобільного соціального офісу» на територіях сільських та селищних рад району у 2019 році. За 2019 рік здійснено 51 виїзний прийом громадян, на яких прийнято 1045 осіб. На всі питання надано роз’яснення.
В управлінні соціального захисту населення створено три телефонні «гарячі лінії» для консультування громадян з питань призначення усіх видів соціальної допомоги та інших питань.
За 2019 рік в районній газеті «Трудова слава» опубліковано 5 статтей з питань соціальних гарантій. Також було забезпечено щотижневий вихід в
ефір на радіо «Голос Петрівщини», в яких проводилася роз’яснювальна робота з питань соціальних гарантій та інших питань.
Щоквартально на колегіях управління соціального захисту населення розглядаються питання роботи із зверненнями громадян.
Громадяни, які зверталися до управління відносяться до найменш соціально захищених категорій населення: члени багатодітних сімей, особи похилого віку, громадяни, що опинилися у складних життєвих умовах через окупацію частини країни та проведення антитерорестичної операції у східному регіоні та ті, які значною мірою втратили здоров’я і працездатність. Тому всі звернення були уважно розглянуті, ретельно перевірені всі факти та надані обґрунтовані відповіді у встановлені законодавством терміни.
Спеціалісти управління об’єктивно підходять до розгляду кожного звернення. Вони проводять обстеження житлово-побутових умов заявника, подають запити і встановлюють право на оформлення адресної соціальної допомоги та право на пільги. Згідно з чинним законодавством і в разі встановлення права, пропонують оформити документи на допомогу та пільги.
Заявникам, які не мають права на загальних підставах оформити документи, пропонують звернутись до координаційної комісії з питань призначення адресної соціальної допомоги.

 

Начальник управління Валентина СИБІРА


 

  

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Про розгляд звернень

громадян за  9 місяців 2019 року

 

 За 9 місяців 2019 року  до управління соціального захисту населення  надійшло 244 звернення, з них  на особистому прийомі у начальника  управління побувало 72 громадян.

За категорією авторів звернень:

діти війни  - 2;

учасники бойових дій – 2;

ветерани праці – 1;

інвалід 1 групи – 2;

інвалід ІІ групи – 6;

інваліди ІІІ групи – 7;

дитина-інвалід –1;

одинокі матері – 8;

багатодітні сім'ї  – 19;

учасники ліквідації аварії на ЧАЕС – 1;

інші категорії – 195.

За соціальним станом авторів звернень:

пенсіонери – 92;

робітники – 13;

працівники бюджетної сфери – 1;

 

підприємці – 1;

безробітні – 5;

особи, позбавлені волі – 2;

інші – 130.    

В зверненнях піднімалися наступні питання:

Призначення, перегляд розміру трудової пенсії та її виплати – 2;

надання матеріальної допомоги – 17;

оформлення субсидій – 132;

призначення і виплати соціальної допомоги – 30;

виплата допомоги на дітей – 9;

забезпечення пільгового санаторно-курортного лікування – 4;

визначення соціального статусу та одержання пільг  – 21;

оплата праці, виплата заробітної плати – 4;

звільнення та поновлення на роботі – 2;

інші – 23.

Із загальної кількості отриманих звернень, позитивно вирішено 4 питання та на  240 надано роз’яснення.

         Наказом начальника  управління  соціального захисту населення  від         11 липня  2018 року № 69 затверджений графік особистого прийому громадян керівниками і спеціалістами управління соціального захисту населення та організовано прийом документів від громадян на всі види соціальних допомог на постійній та безперервній основі.

 

 

Прийом проводиться протягом дня,

початок прийому о 8.00

Начальник управління  

соціального захисту населення

Сибіра Валентина Григорівна

 

Понеділок, п’ятниця

 

Заступник начальника управління – начальник відділу нагляду за правильністю призначення і виплати пенсій, з питань ЧАЕС та оздоровлення дітей

Караханян Карен Мірзоєвич

 

Понеділок, середа

 

Заступник начальника управління – начальник відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення

Попіль Світлана Володимирівна

 

Вівторок, четвер

 

 

Наказом начальника управління соціального захисту населення від         20 грудня 2018 року № 131  затверджено графік виїзного обслуговування громадян за принципом «Мобільного соціального офісу» на територіях сільських та селищних рад району у 2019 році. За 9 місяців 2019 року

3

здійснено  39 виїзних  прийомів  громадян, на яких прийнято 822 особи. На всі питання надано роз’яснення.

            В управлінні  соціального захисту населення  створено три телефонні  «гарячі лінії» для консультування громадян з питань призначення усіх видів соціальної допомоги та інших питань.

         За  9 місяців  2019 року   в районній газеті «Трудова слава» опубліковано  5  статтей з питань соціальних гарантій.

         Щоквартально на колегіях управління соціального захисту населення розглядаються питання  роботи із зверненнями громадян.

         Громадяни, які зверталися до управління відносяться  до найменш соціально захищених категорій населення: члени багатодітних сімей, особи похилого віку, громадяни, що опинилися у  складних життєвих умовах через окупацію частини країни та проведення антитерорестичної операції у східному регіоні та ті, які значною мірою втратили здоров’я і працездатність. Тому всі звернення були уважно розглянуті, ретельно перевірені всі факти та надані обґрунтовані відповіді у встановлені законодавством терміни.

                Спеціалісти   управління об’єктивно підходять до розгляду кожного звернення. Вони проводять обстеження житлово-побутових умов заявника, подають запити і встановлюють   право   на оформлення  адресної соціальної допомоги та право на пільги. Згідно з чинним законодавством і в разі встановлення права, пропонують оформити документи на допомогу та пільги.

Заявникам, які не мають права на загальних підставах оформити  документи, пропонують звернутись до координаційної комісії з питань призначення адресної соціальної  допомоги.

 

 

 

Начальник  управління                                          Валентина СИБІРА

         

  

Про розгляд звернень громадян за  I квартал 2019 року

 

За I квартал 2019 року  до управління соціального захисту населення  надійшло 94 звернення, з них  на особистому прийомі у начальника  управління побувало 12 громадян.

За категорією авторів звернень:

учасники бойових дій – 1;

інвалід 1 групи – 1;

інвалід ІІ групи – 3;

інваліди ІІІ групи – 2;

дитина-інвалід –1;

одинокі матері – 6;

багатодітні сім'ї  – 1;

інші категорії – 79.

За соціальним станом авторів звернень:

пенсіонери – 38;

робітники – 11;

працівники бюджетної сфери – 1;

безробітні – 2;

інші – 42.      

В зверненнях піднімалися наступні питання:

надання матеріальної допомоги – 2;

оформлення субсидій – 68;

призначення і виплати соціальної допомоги – 8;

виплата допомоги на дітей – 3;

забезпечення пільгового санаторно-курортного лікування – 2;

визначення соціального статусу та одержання пільг  – 4;

оплата праці, виплата заробітної плати – 1;

інші –6.

Із загальної кількості отриманих звернень, позитивно вирішено 3 питання та на  91 надано роз’яснення.

 Наказом начальника управління соціального захисту населення від 20 грудня 2018 року № 131  затверджено графік виїзного обслуговування громадян за принципом «Мобільного соціального офісу» на територіях сільських та селищних рад району у 2019 році. За I квартал 2019 року здійснено  13 виїзних  прийомів  громадян, на яких прийнято 345 осіб. На всі питання надано роз’яснення.

Наказом начальника  управління  соціального захисту населення  від  11 липня  2018 року № 69 затверджений графік особистого прийому громадян керівниками і спеціалістами управління соціального захисту населення та організовано прийом документів від громадян на всі види соціальних допомог на постійній та безперервній основі.

 

 

Прийом проводиться протягом дня,

початок прийому о 8.00

Начальник управління  

соціального захисту населення

Сибіра Валентина Григорівна

 

Понеділок, п’ятниця

 

Заступник начальника управління – начальник відділу нагляду за правильністю призначення і виплати пенсій, з питань ЧАЕС та оздоровлення дітей

Караханян Карен Мірзоєвич

 

Понеділок, середа

 

Заступник начальника управління – начальник відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення

Попіль Світлана Володимирівна

 

Вівторок, четвер

 

 

В управлінні  соціального захисту населення  створено три телефонні  «гарячі лінії» для консультування громадян з питань призначення усіх видів соціальних допомог та інших питань.

За  I квартал 2019 року   в районній газеті «Трудова слава» опубліковано  1 стаття та забезпечувалися регулярні виходи в ефір на радіо «Голос Петрівщини», на яких проводилася   роз’яснювальна робота з питань: соціальних гарантій, атестації робочих місць за умовами праці, легалізація зайнятості населення, належне виховання дітей та інші.

Щоквартально на колегіях управління соціального захисту населення розглядаються питання  роботи із зверненнями громадян.

Громадяни, які зверталися до управління відносяться  до найменш соціально захищених категорій населення: члени багатодітних сімей, особи похилого віку, громадяни, що опинилися у  складних життєвих умовах через окупацію частини країни та проведення антитерористичної операції у східному регіоні та ті, які значною мірою втратили здоров’я і працездатність. Тому всі звернення були уважно розглянуті, ретельно перевірені всі факти та надані обґрунтовані відповіді у встановлені законодавством терміни.

Спеціалісти   управління об’єктивно підходять до розгляду кожного звернення. Вони проводять обстеження житлово-побутових умов заявника, подають запити і встановлюють   право   на оформлення  адресної соціальної  допомоги та право на пільги. Згідно з чинним законодавством і в разі встановлення права, пропонують оформити документи на допомогу та пільги.

Заявникам, які не мають права на загальних підставах оформити  документи, пропонують звернутись до координаційної комісії з питань призначення адресної соціальної  допомоги.

 

 

Начальник управління                                                                  В.СИБІРА