За I півріччя 2018 року до управління соціального захисту населення  надійшло 88 звернень, з них  на особистому прийомі у начальника  управління побувало 25 громадян.

За категорією авторів звернень:

дитина війни – 2;

інвалід війни - 1;

інвалід 1 групи – 1;

інвалід ІІ групи – 4;

інваліди ІІІ групи – 3;

одинокі матері – 5;

багатодітні сім'ї  – 9;

інші категорії – 63.

 

За соціальним станом авторів звернень:

пенсіонери – 27;

робітники – 3;

селяни – 1;

безробітні – 4;

інші –53.

В зверненнях піднімалися наступні питання:

призначення, перегляд трудової пенсії – 2;

забезпечення транспортними засобами – 2;

надання матеріальної допомоги – 7;

оформлення субсидій –30;

призначення і виплати соціальної допомоги – 24;

виплата допомоги на дітей – 1;

визначення соціального статусу та одержання пільг  –4;

інші –18.

Із загальної кількості отриманих звернень, позитивно вирішено 4 питання та на  84 надано роз’яснення.

         Наказом начальника  управління  соціального захисту населення  від         11 липня  2018 року № 69 затверджений графік особистого прийому громадян керівництвом управління соціального захисту населення.

 

 

Прийом проводиться протягом дня,

початок прийому о 8.00

Начальник управління   соціального захисту населення

Сибіра Валентина Григорівна

 

Понеділок, п’ятниця

 

Заступник начальника управління – начальник відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення

Попіль Світлана Володимирівна

 

Вівторок, четвер

 

Заступник начальника управління – начальника відділу нагляду за правильністю призначення і виплати пенсій, з  питань ЧАЕС та оздоровлення дітей

Караханян Карен Мірзоєвич

 

Понеділок, середа

 

 

         Наказом начальника управління соціального захисту населення від         29 грудня 2017 року № 88  затверджено графік виїзного обслуговування громадян за принципом «Мобільного соціального офісу» на територіях сільських та селищних рад району у 2018 році. За I півріччя 2018 року здійснено  26 виїзних  прийомів громадян, на яких прийнято 542 особи. На всі питання надано роз’яснення.

         В управлінні  соціального захисту населення  створено три телефонні  «гарячі лінії» для консультування громадян з питань призначення усіх видів соціальної допомоги та інших питань.

         За I півріччя 2018 року  в районній газеті «Трудова слава» опубліковано  3 статті, в яких проведена   роз’яснювальна робота з питань: соціальних гарантій, атестації робочих місць за умовами праці, легалізація зайнятості населення, належне виховання дітей та інші.

         Щоквартально на колегіях управління соціального захисту населення розглядаються питання  роботи із зверненнями громадян.

         Громадяни, які зверталися до управління відносяться  до найменш соціально захищених категорій населення: члени багатодітних сімей, особи похилого віку, громадяни, що опинилися у  складних життєвих умовах через окупацію частини країни та проведення антитерорестичної операції у східному регіоні та ті, які значною мірою втратили здоров’я і працездатність. Тому всі звернення були уважно розглянуті, ретельно перевірені всі факти та надані обґрунтовані відповіді у встановлені законодавством терміни.

         Спеціалісти   управління об’єктивно підходять до розгляду кожного звернення. Вони проводять обстеження житлово-побутових умов заявника, подають запити і встановлюють   право   на оформлення  адресної соціальної допомоги та право на пільги. Згідно з чинним законодавством і в разі встановлення права, пропонують оформити документи на допомогу та пільги.

Заявникам, які не мають права на загальних підставах оформити  документи, пропонують звернутись до координаційної комісії з питань призначення адресної соціальної  допомоги.