Довідка

про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до

райдержадміністрації протягом січня-червня 2020 року

порівняно з відповідним періодом минулого року

 

На виконання розпорядження голови районної державної адміністрації від 28 січня 2020 року № 20-р проаналізовано стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом  січня-червня 2020 року.

 

До районної державної адміністрації протягом січня-червня 2020 року надійшло 241 звернення, що на 43 менше порівняно з відповідним періодом 2019 року.

 

 

 

Звідки надійшло

Кількість звернень

січень-червень 2020 року

січень-червень 2019 року

 

+/-

1

Надійшло поштою

46

47

-1

2

Звернулось громадян на особистих прийомах керівництва райдержадміністрації

32

37

-5

3

На особистих виїзних прийомах

16

37

-21

4

За допомогою засобів телефонного зв’язку

34

7

+27

5

Через органи влади

111

156

- 45

 

через ОДА

8

6

+2

 

з гарячої лінії голови ОДА

41

46

-5

 

з урядової гарячої лінії

64

103

- 39

 

Кількість усіх звернень

241

284

- 43

Станом на 01 липня 2020 року до райдержадміністрації надійшло колективних звернень – 5 (2 – 2019), анонімних – 3 (2 – 2019).

Станом на 01 липня 2020 року питання, що були порушені в зверненнях вирішено позитивно -165; надані роз’яснення по суті порушених питань - 63; знаходяться у стадії розгляду - 13.

 

За видами звернень

Із усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації протягом січня - червня 2020 року, 241 становлять заяви(клопотання) .

За категорією авторів звернень

Від найменш соціально-захищених громадян, звернення від яких розглядаються невідкладно і в першу чергу, протягом січня-червня 2020 року надійшло звернень:

інвалідів ІІІ групи – 5 звернень  (збільшилось на 2);

учасників бойових дій – 7 звернень (2 –у 2019 р.);

одиноких матерів – 4 звернення (зменшилось на 3);

членів багатодітних сімей – 9 звернень ( 8 – у 2019 р.);

«дітей війни» – 13 звернень (збільшилось на 13);

учасників ліквідації наслідків аварії на чорнобильській АЕС–3 звернення (0–2019 р.);

ветеранів праці – 0 звернень ( 2 – у 2019 р.);

інвалідів ІІ групи – 6 звернень (збільшилось на 1);

інвалідів І групи – 0 звернень (2 – 2019 р.).

За тематикою звернень

Протягом січня-червня 2020 року до районної державної адміністрації  найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту, порівняно з відповідним періодом 2019 року їх кількість зменшилась на 73 і становить 91,

комунального господарства – 8 звернень, зменшилось на 28,

аграрної політики і земельних відносин - 45 звернень, збільшилось на 26,

сімейної і тендерної політики – 25 звернень, збільшилось на 1,

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян – 1 звернення 0-2019 р.),

екології та природних ресурсів – 5 звернень, 0 – у 2019 р.,

охорони здоров’я – 9 звернень, збільшилось на 3,

житлової політики – 14 звернень, збільшилося на 3,

транспорту і зв’язку – 3 звернення (0-2019р.),

освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 4 звернення, зменшилось на 2,

праці і зарплати – 4 звернення, збільшилось на 1,

діяльності органів місцевого самоврядування - 1 звернення, 2 – у 2019р.,

культури та культурної спадщини, туризму  - 0 звернень, 0 – у 2019,

діяльності місцевих органів виконавчої  влади - 0 звернень,  3- у 2019 р.,

фінансової, податкової, митної політики - 1 звернення,   0- у 2019 році,

інші питання – 44 звернення, (20 – у 2019 році).

За територіальною ознакою

Найбільше звернень надійшло з території:

Петрівської територіальної громади - 72 звернення (75 - 2019 р.),

Новостародубської сільської ради - 29 звернень (19 - 2019 р.),

Ганнівської сільської ради  - 27 звернень ( 29 - 2019 р.),

Луганської сільської ради – 13 звернень ( 18 - 2019 р.),

Зеленської сільської ради - 13 звернень (7 - 2019 р.),

Чечеліївської сільської ради  - 13 звернень (16 - 2019р.),

Козацької сільської ради - 10 звернень (14 - 2019 р.),

Йосипівської сільської ради - 9 звернень (10 - 2019 р.),

Балахівської селищної ради  - 8 звернень (19 - 2019 р.),

Червонокостянтинівської сільської ради  - 8 звернень ( 20 - 2019 р.),

Найменше звернень надійшло з території

Богданівської сільської ради  - 5 звернень (6 - 2019 р.),

Іскрівської сільської ради - 5 звернень (17- 2019 р.),

Малинівської сільської ради  - 2 звернення (3 - 2019 р.),

Іванівська сільська рада – 1 звернення    (3- 2019).

Петрівський район (анонімне, без зазначення адреси) – 3 звернення,

м.Київ – 3 звернення, м.Крипивницткий – з звернення, м.Жовті Води – 3 звернення та інші.

 

Протягом січня - червня 2020 року на особистих прийомах керівництва райдержадміністрації побувало 48 громадян. Зокрема головою райдержадміністрації  Больботом В.В. прийнято 16 громадян, заступником голови райдержадміністрації Панфьоровим О.С. – 6 громадян, керівником апарату райдержадміністрації Семеховою О.О. – 10 громадян. На прийомах порушувалися питання соціального захисту населення, земельних відносин  та комунального господарства.

Затверджено графік проведення виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації в сільських та селищних радах, згідно з яким передбачено, відповідно до вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109, здійснення виїзного прийому громадян керівництвом райдержадміністрації двічі на місяць. Протягом січня-червня 2020 року на виїзних прийомах керівництвом районної державної адміністрації прийнято 16 громадян (37– у 2019 році).

Затверджено графік проведення засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян у 2020 році, яким, відповідно вищезазначеного Указу, передбачено проведення засідань комісій не рідше одного разу на місяць. За звітний період проведено шість засідань: 21 січня , 18 лютого, 17 березня , 21 квітня, 19 травня, 16 червня 2020 року.

Відповідно до графіку особистого звітування перед головою районної державної адміністрації сільських і селищних голів та керівників структурних підрозділів райдержадміністрації у січні – червня  2020 року з питань роботи із зверненнями громадян прозвітували  Богданівський,  Луганський, Малинівський, Новостародубський, Іванівський, Козацький  сільські голови, Балахівський селищний голова, завідувач сектору культури, молоді та спорту, начальник відділу житлово-комунального господарства, містобудування,  архітектури, енергетики та захисту довкілля та начальник архівного відділу райдержадміністрації.

Відповідно до графіку проведення перевірок та дня контролю на 2020 рік за звітний період проводилася перевірка в Богданівській сільській раді, архівному відділі та службі у справах дітей райдержадміністрації.

       З метою забезпечення реалізації конституційних прав громадян на звернення, неухильного виконання норм Закону України «Про звернення громадян» та вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109 протягом січня-червня 2020 року в районній державній адміністрації забезпечено:

для проведення широкої роз’яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення, починаючи з 14 серпня 2013 року, роботу телефонної «гарячої   лінії»  голови районної  державної  адміністрації  (за визначеними днями з дев’ятої години ранку до одинадцятої години дня) 34 звернення;

функціонування «телефону довіри» (дзвінки не надходили);

з метою детального, обґрунтованого роз’яснення найбільш проблемних питань впродовж звітного періоду працювала пряма лінія, в роботі якої прийняли  участь шість  керівників  установ:  начальник управілння соціального захисту населення, начальник відділу житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, інфраструктури, енергетики та захисту довкілля та завідувач сектору культури, молоді та спорту  райдержадміністрації, директор Петрівського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, директор районної філії Кіровоградського обласного центру зайнятості, начальник служби у справах дітей (19 звернень);

з метою створення належних умов для набуття малозабезпеченими громадянами обсягу правових знань та навичок у їх застосуванні, надання безоплатних консультацій особам, які потребують соціального захисту та підтримки, необхідних для прийняття рішень з питань державного і приватного життя, захисту прав і свобод з понеділка по п’ятницю  з 8.00 год. до 17.00 год. працював відділ «Петрівське бюро правової допомоги» Олександрійського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за адресою смт. Петрове, вул. Центральна, 21. Протягом січня-березня 2020 року до приймальні звернулося 54 громадянина.

Двічі на рік питання щодо роботи із зверненнями громадян розглядається на засіданнях колегії райдержадміністрації.

перше засідання –24 січня 2020 року, видане розпорядження голови райдержадміністрації від 28 січня 2020 року № 20-р «Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та сільських, селищних рад упродовж 2019 року»;

друге – заплановано на 31 липня 2020 року.

      Щокварталу стан роботи із зверненнями громадян аналізується та висвітлюється в районній газеті «Трудова слава». Також у засобах масової інформації та на спеціалізованих сторінках веб-сайту періодично публікуються роз’яснення та консультації з найбільш актуальних питань, які порушують громадяни у своїх зверненнях.

Керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, сільськими та селищними головами на виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», запроваджено постійний та дієвий контроль за організацією роботи із зверненнями громадян з метою остаточного вирішення проблем, які порушують громадяни, усунення випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму, усунення причин, що породжують повторні звернення громадян, недопущення надання неповних, неконкретних, неточних відповідей, а також - у разі прийняття рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених у заяві (клопотанні) доводити його до відома громадянина в письмовій формі з посиланням на Закон і викладенням мотивів відмови та роз’ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.

 

Головний спеціаліст сектору з питань організаційної,

інформаційної діяльності, захисту персональних

даних та звернень громадян апарату районної

державної адміністрації                                                                         Світлана  СТРИЖАК

 

 

 

 

 

Довідка

про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до

райдержадміністрації протягом січня-березня 2020 року

порівняно з відповідним періодом минулого року

 

На виконання розпорядження голови районної державної адміністрації від 28 січня 2020 року № 20-р проаналізовано стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом  січня-березня 2020 року.

 

До районної державної адміністрації протягом січня-березня 2020 року надійшло 134 звернення, що на 15 менше порівняно з відповідним періодом 2019 року.

 

 

Звідки надійшло

Кількість звернень

січень-березень 2020 року

січень-березень 2019 року

 

+/-

1

Надійшло поштою

31

19

+12

2

Звернулось громадян на особистих прийомах керівництва райдержадміністрації

22

17

+5

3

На особистих виїзних прийомах

10

15

-5

4

За допомогою засобів телефонного зв’язку

12

4

+8

5

Через органи влади

59

94

- 35

 

через ОДА

3

2

+1

 

з гарячої лінії голови ОДА

12

25

-13

 

з урядової гарячої лінії

44

66

- 22

 

Кількість усіх звернень

134

149

- 15

Станом на 01 квітня 2020 року до райдержадміністрації надійшло колективних звернень – 3 (1 – 2019), анонімних – 1 (1 – 2019).

За видами звернень

Із усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації протягом січня - березня 2020 року, 134 становлять заяви(клопотання) .

За категорією авторів звернень

Від найменш соціально-захищених громадян, звернення від яких розглядаються невідкладно і в першу чергу, протягом січня-березня 2020 року надійшло звернень:

інвалідів ІІІ групи – 3 звернення  (збільшилось на 1);

учасників бойових дій – 3 звернення (1 –у 2019 р.);

одиноких матерів – 2 звернення (зменшилось на 5);

членів багатодітних сімей – 6 звернень ( 5 – у 2019 р.);

«дітей війни» – 13 звернень (збільшилось на 13);

учасників ліквідації наслідків аварії на чорнобильській АЕС–2 звернення (0–2019 р.);

ветеранів праці – 0 звернень ( 1 – у 2019 р.);

інвалідів ІІ групи – 3 звернення (зменшилось на 1);

інвалідів І групи – 0 звернення (1 – 2019 р.).

За тематикою звернень

Протягом січня-березня 2020 року до районної державної адміністрації  найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту, порівняно з відповідним періодом 2019 року їх кількість зменшилась на 27 і становить 68,

комунального господарства – 7 звернень, зменшилось на 12,

аграрної політики і земельних відносин - 21 звернення, збільшилось на 10,

сімейної і тендерної політики – 16 звернень, збільшилось на 7,

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян – 1 звернення, збільшилось на 1,

екології та природних ресурсів – 0 звернень, 0 – у 2019 р.,

охорони здоров’я – 4 звернення, збільшилось на 2,

житлової політики – 10 звернень, зменшилось на 1,

транспорту і зв’язку – 3 звернення, збільшилось на 3,

освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 2 звернення, збільшилось на 1,

праці і зарплати – 4 звернення, збільшилось на 3,

діяльності органів місцевого самоврядування - 0 звернень, 1 – у 2019р.,

культури та культурної спадщини, туризму  - 0 звернень, 0 – у 2019,

діяльності місцевих органів виконавчої  влади - 0 звернень,  0- у 2019 р.,

фінансової, податкової, митної політики - 1 звернення,   0- у 2019 році,

інші питання – 9 звернень, (9 – у 2019 році).

За територіальною ознакою

Найбільше звернень надійшло з території:

Петрівської територіальної громади - 50 звернень (38 - 2019 р.),

Ганнівської сільської ради  - 12 звернень ( 19 - 2019 р.),

Луганської сільської ради – 8 звернень ( 8 - 2019 р.),

Новостародубської сільської ради - 10 звернень (13 - 2019 р.),

Балахівської селищної ради  - 7 звернень (8 - 2019 р.),

Чечеліївської сільської ради  - 16 звернень (7 - 2019р.),

Іскрівської сільської ради - 3 звернення (9- 2019р.),

Зеленської сільської ради - 7 звернень (2 - 2019 р.),

Козацької сільської ради - 6 звернення (8 - 2019 р.),

Червонокостянтинівської сільської ради  - 6 звернень ( 9 - 2019 р.),

Найменше звернень надійшло з території

Богданівської сільської ради  - 4 звернення (3 - 2019 р.),

Малинівської сільської ради  - 1 звернення (1 - 2019 р.),

Йосипівської сільської ради - 4 звернення (5 - 2019 р.),

Іванівська сільська рада – 0 звернень    (1- 2019).

Петрівський район (анонімне, без зазначення адреси) – 1 звернення.

Станом на 01 квітня 2020 року питання, що були порушені в зверненнях вирішено позитивно -105; надані роз’яснення по суті порушених питань - 22; знаходяться у стадії розгляду - 7.

 

Протягом січня - березня 2020 року на особистих прийомах керівництва райдержадміністрації побувало 32 громадянина. Зокрема головою райдержадміністрації  Больботом В.В. прийнято 10 громадян, заступником голови райдержадміністрації Панетою Т.Г. – 7 громадян, керівником апарату райдержадміністрації Семеховою О.О. – 5 громадян. На прийомах порушувалися питання соціального захисту населення, земельних відносин,  та комунального господарства.

Затверджено графік проведення виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації в сільських та селищних радах, згідно з яким передбачено, відповідно до вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109, здійснення виїзного прийому громадян керівництвом райдержадміністрації двічі на місяць. Протягом січня-березня 2020 року на виїзних прийомах керівництвом районної державної адміністрації прийнято 10 громадян (15– у 2019 році).

Затверджено графік проведення засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян у 2020 році, яким, відповідно вищезазначеного Указу, передбачено проведення засідань комісій не рідше одного разу на місяць. За звітний період проведено три засідання: 21 січня , 18 лютого, 17 березня 2020 року.

Відповідно до графіку особистого звітування перед головою районної державної адміністрації сільських і селищних голів та керівників структурних підрозділів райдержадміністрації у січні – березні  2020 року з питань роботи із зверненнями громадян прозвітували  Богданівський,  Луганський, Малинівський сільські голови та завідувач сектору культури, молоді та спорту райдержадміністрації.

Відповідно до графіку проведення перевірок та дня контролю на 2020 рік за звітний період проводилася перевірка в Богданівській сільській раді та архівному відділі райдержадміністрації.

       З метою забезпечення реалізації конституційних прав громадян на звернення, неухильного виконання норм Закону України «Про звернення громадян» та вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109 протягом січня-березня 2020 року в районній державній адміністрації забезпечено:

для проведення широкої роз’яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення, починаючи з 14 серпня 2013 року, роботу телефонної «гарячої   лінії»  голови районної  державної  адміністрації (12звернень);

функціонування «телефону довіри» (дзвінки не надходили);

роботу телефонної «гарячої лінії» за участю керівництва райдержадміністрації (за визначеними днями з дев’ятої години ранку до одинадцятої години дня 12 звернень);

з метою детального, обґрунтованого роз’яснення найбільш проблемних питань впродовж звітного періоду працювала пряма лінія, в роботі якої прийняли  участь три  керівника  установ:  начальник упрравілння соціального захисту населення, начальник відділу житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, інфраструктури, енергетики та захисту довкілля та завідувач сектору культури, молоді та спорту  райдержадміністрації (9 звернень );

з метою створення належних умов для набуття малозабезпеченими громадянами обсягу правових знань та навичок у їх застосуванні, надання безоплатних консультацій особам, які потребують соціального захисту та підтримки, необхідних для прийняття рішень з питань державного і приватного життя, захисту прав і свобод з понеділка по п’ятницю  з 8.00 год. до 17.00 год. працював відділ «Петрівське бюро правової допомоги» Олександрійського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за адресою смт. Петрове, вул. Центральна, 21. Протягом січня-березня 2020 року до приймальні звернулося 42 громадянина.

Двічі на рік питання щодо роботи із зверненнями громадян розглядається на засіданнях колегії райдержадміністрації.

перше засідання –24 січня 2020 року, видане розпорядження голови райдержадміністрації від 28 січня 2020 року № 20-р «Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та сільських, селищних рад упродовж 2019 року»;

друге – заплановано на 31 липня 2020 року.

      Щокварталу стан роботи із зверненнями громадян аналізується та висвітлюється в районній газеті «Трудова слава». Також у засобах масової інформації та на спеціалізованих сторінках веб-сайту періодично публікуються роз’яснення та консультації з найбільш актуальних питань, які порушують громадяни у своїх зверненнях.

Керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, сільськими та селищними головами на виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», запроваджено постійний та дієвий контроль за організацією роботи із зверненнями громадян з метою остаточного вирішення проблем, які порушують громадяни, усунення випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму, усунення причин, що породжують повторні звернення громадян, недопущення надання неповних, неконкретних, неточних відповідей, а також - у разі прийняття рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених у заяві (клопотанні) доводити його до відома громадянина в письмовій формі з посиланням на Закон і викладенням мотивів відмови та роз’ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.

 

Головний спеціаліст сектору з питань організаційної,

інформаційної діяльності, захисту персональних

даних та звернень громадян апарату районної

державної адміністрації                                                                         Світлана  СТРИЖАК

 

 

Довідка

про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до

райдержадміністрації протягом січня-грудня 2019 року

порівняно з відповідним періодом минулого року

 

На виконання розпорядження голови районної державної адміністрації від 07 серпня 2019 року № 235-р проаналізовано стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом  січня-грудня 2019 року.

 

Протягом січня-грудня  2019 року до районної державної адміністрації надійшло:

 

 

2019

2018

+/-

Всього

580

614

-34

письмові

104

150

-46

особистий прийом

75

92

-17

виїзний прийом

75

76

-1

за допомогою засобів телефонного зв’язку

14

15

-1

через ОДА

15

18

-3

з гарячої лінії голови ОДА

95

118

-23

з урядової гарячої лінії

201

143

+58

 

Станом на 03 січня 2020 року до райдержадміністрації надійшло колективних звернень – 3 (10 – 2018), анонімних – 6 (5 – 2018).

          Протягом січня - грудня 2019 року до районної державної адміністрації  найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту, порівняно з відповідним періодом 2018 року їх кількість збільшилась на 77 і становить 297,

комунального господарства – 52 звернення, зменшилось на 14,

аграрної політики і земельних відносин - 63 звернення, зменшилось на 52,

сімейної і гендерної політики – 64 звернення, 23 - у 2018 році,

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян – 1 звернення, 13 – у 2018 році,

екології та природних ресурсів – 3 звернення, 9 – у 2018 р.,

охорони здоров’я – 14 звернень, 27 – у 2018 році,

житлової політики – 2 звернення, 4 – у 2018 році,

транспорту і зв’язку – 4 звернення, 5 – у 2018 році,

освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 11 звернень, 4 – у 2018 році,

праці і зарплати – 11 звернень,5 – у 2018 році,

діяльності органів місцевого самоврядування – 5 звернень, 2 – у 2018р.,

культури та культурної спадщини, туризму  - 0 звернень, 2 – у 2018р.,

економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 1 звернення, 8 – у 2018 р.,

діяльності місцевих органів виконавчої  влади - 4звернення, у 2018 р. - 2,

фінансової, податкової, митної політики - 0 звернень,   2- у 2018 році,

інші питання – 48 звернень, (96 – у 2018 році).

Від найменш соціально-захищених громадян, звернення від яких розглядаються невідкладно і в першу чергу, протягом січня – грудня  2019 року надійшло звернень:

інвалідів ІІІ групи – 10 звернень  (зменшилось на 4);

учасників бойових дій –6 звернень (8 –у 2018 р.);

одиноких матерів – 15 звернень (зменшилось на 11);

членів багатодітних сімей – 19 звернень ( 18 – у 2018 р.);

«дітей війни» – 8 звернень (21 – у 2018р.);

учасників ліквідації наслідків аварії на чорнобильській АЕС –

 1 звернення (1 – 2018 р.);

ветеранів праці – 3 звернення ( 0 – у 2018 р.);

інвалідів ІІ групи – 10 звернень (17 – 2018 р.);

інвалідів І групи – 3 звернення (4 – 2018 р.).

 

        Найбільше звернень надійшло з території:

Петрівської селищної ради  - 137 звернень ,

Ганнівської сільської ради  - 55 звернень,

Балахівської селищної ради  - 43 звернення,

Луганської сільської ради – 33 звернення,

Новостародубської сільської ради - 66 звернень ,

Червонокостянтинівської сільської ради  - 27 звернень ,

Іскрівської сільської ради - 33 звернення,

Чечеліївської сільської ради  - 35 звернень.

 

Найменше звернень надійшло з території

Козацької сільської ради – 24 звернення ,

Зеленської сільської ради - 22 звернення ,

Йосипівської сільської ради - 14 звернень ,

Богданівської сільської ради  - 10 звернень ,

Малинівської сільської ради  - 8 звернень ,

Іванівської сільської ради - 8 звернень,

Водянської сільської ради  - 5 звернень,

Електронне звернення (без зазначення адреси) – 6 звернень.

 

Звернення від громадян, які проживають за межами Петрівського району, Кіровоградської області:

м.Кривий Ріг (13 звернень),

м.Олександрія (6 звернень),

м.Дніпро (4 звернення),

м.Харків (2 звернення),

м.Жовті Води  (8 звернень),

        м.Кам’янське (2 звернення),

        м.Львів (1 звернення),

        Київська обл.(1 звернення),

        Дніпропетровська обл.(3 звернення),

        Полтавська обл. (1 звернення),

        Долинський р-н (1 звернення),

        Олександрівський р-н (2 звернення),

        Маловисківський р-н (1 звернення),

        Світловодський р-н (1 звернення),

        Кіровоградська обл.. (1 звернення),

        смт Новгородка(1 звернення),

        с. Кам’янське (1 звернення),

        с. Ульянівка (1 звернення),

        с. Червоне (1 звернення).

 

Станом на 03 січня 2019 року питання, що були порушені в зверненнях вирішено позитивно -144; надані роз’яснення по суті порушених питань - 420; знаходяться у стадії розгляду - 16.

Протягом січня - грудня 2019 року на особистих прийомах керівництва райдержадміністрації побувало 150 громадян, що на 18 менше порівняно з відповідним періодом минулого року. Зокрема головою райдержадміністрації  Завалієм С.В. прийнято 23 громадянина, першим заступником голови райдержадміністрації Панетою Т.Г. – 74 громадянина, керівником апарату райдержадміністрації Семеховою О.О. – 53 громадянина. На прийомах порушувалися питання соціального захисту населення, земельних відносин,  та комунального господарства.

Затверджено графік проведення виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації в сільських та селищних радах, згідно з яким передбачено, відповідно до вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109, здійснення виїзного прийому громадян керівництвом райдержадміністрації двічі на місяць. Протягом січня-грудня 2019 року на виїзних прийомах керівництвом районної державної адміністрації прийнято 75 громадянин (76– у 2018 році).

Затверджено графік проведення засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян у 2019 році, яким, відповідно вищезазначеного Указу, передбачено проведення засідань комісій не рідше одного разу на місяць. За звітний період проведено дванадцять засідань: 15 січня , 19 лютого, 19 березня, 16 квітня, 21 травня, 18 червня, 16 липня, 20 серпня ,17 вересня, 15 жовтня, 19 листопада та 17 грудня 2019 року.

Відповідно до графіку особистого звітування перед головою районної державної адміністрації сільських і селищних голів та керівників структурних підрозділів райдержадміністрації у січні – грудні  2019 року з питань роботи із зверненнями громадян прозвітували Балахівський селищний голова, Богданівський, Новостародубський, Іванівський, Луганський, Козацький, Йосипівський, Водянський, Червонокостянтинівський, Чечеліївський та Іскрівський сільські голови та начальники відділу економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури,  відділу освіти ,відділу культури і туризму, відділу регіонального розвитку, містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства, служби у справах дітей, архівного відділу,  начальник управління соціального захисту населення, начальник агропромислового розвитку та начальник фінансового управління.

Відповідно до графіку проведення перевірок та дня контролю на 2019 рік за звітний період проводилася перевірка в Зеленській, Йосипівській, Малинівській та Водянській сільських радах, в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації та у відділі регіонального розвитку, містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства

           З метою забезпечення реалізації конституційних прав громадян на звернення, неухильного виконання норм Закону України «Про звернення громадян» та вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109 протягом січня-грудня 2019 року в районній державній адміністрації забезпечено:

для проведення широкої роз’яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення, починаючи з 14 серпня 2013 року, роботу телефонної «гарячої   лінії»  голови районної  державної  адміністрації (14звернень);

функціонування «телефону довіри» (дзвінки не надходили);

роботу телефонної «гарячої лінії» за участю керівництва райдержадміністрації (за визначеними днями з дев’ятої години ранку до одинадцятої години дня 14 звернень);

з метою детального, обґрунтованого роз’яснення найбільш проблемних питань впродовж звітного періоду працювала пряма лінія, в роботі якої прийняли  участь шість  керівників  установ:  начальники управління Пенсійного фонду України в Петрівському районі,  відділу освіти та відділу регіонального розвитку містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації, директор Петрівського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, директор Петрівського районного центру зайнятості, відділу економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури  райдержадміністрації (14 звернень );

з метою створення належних умов для набуття малозабезпеченими громадянами обсягу правових знань та навичок у їх застосуванні, надання безоплатних консультацій особам, які потребують соціального захисту та підтримки, необхідних для прийняття рішень з питань державного і приватного життя, захисту прав і свобод з понеділка по п’ятницю  з 8.00 год. до 17.00 год. працював відділ «Петрівське бюро правової допомоги» Олександрійського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за адресою смт. Петрове, вул. Центральна, 21. Протягом січня-грудня 2019 року до приймальні звернулося 835 громадян.

Двічі на рік питання щодо роботи із зверненнями громадян розглядається на засіданнях колегії райдержадміністрації.

Перше засідання – 30 січня 2019 року, видане розпорядження голови райдержадміністрації від 11 лютого 2019 року № 38-р «Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та сільських, селищних рад упродовж 2018 року».

Друге засідання  - 30 липня 2019 року, видане розпорядження голови райдержадміністрації від 7 серпня 2019 року № 235-р «Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та сільських, селищних рад упродовж I півріччя 2019 року».

Щокварталу стан роботи із зверненнями громадян аналізується та висвітлюється в районній газеті «Трудова слава» та розміщується на офіційному веб-сайті райдержадміністрації. Також у засобах масової інформації та на спеціалізованих сторінках веб-сайту періодично публікуються роз’яснення та консультації з найбільш актуальних питань, які порушують громадяни у своїх зверненнях.

Керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, сільськими та селищними головами на виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», запроваджено постійний та дієвий контроль за організацією роботи із зверненнями громадян з метою остаточного вирішення проблем, які порушують громадяни, усунення випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму, усунення причин, що породжують повторні звернення громадян, недопущення надання неповних, неконкретних, неточних відповідей, а також - у разі прийняття рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених у заяві (клопотанні) доводити його до відома громадянина в письмовій формі з посиланням на Закон і викладенням мотивів відмови та роз’ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.

 

 

 

Головний спеціаліст відділу організаційної

роботи, інформаційної діяльності та

комунікацій з громадськістю 

апарату

районної державної адміністрації                                                       Т.Гирик